قهرمان جدید دنیای فوتبال/خونسردی در لحظات دلهره‌آور+عکس

قهرمان جدید دنیای فوتبال/خونسردی در لحظات دلهره‌آور+عکس

هواداران فوتبال حتما اتفاق دلخراش یورو ۲۰۲۰ را به خوبی به یاد دارند؛ زمانی که کریستین اریکسن در دیدار دانمارک و فنلاند برای چند ثانیه دچار ایست قلبی شده بود و بیهوش روی زمین افتاد و همه سراسیمه در پی احیای قلبی او بودند.

به گزارش 9صبح،دومینیک سوبوسلای بعد از بازی مجارستان - اسکاتلند، پیروزی را به هم‌تیمی مصدومش تقدیم کرد.هواداران فوتبال حتما اتفاق دلخراش یورو ۲۰۲۰ را به خوبی به یاد دارند؛ زمانی که کریستین اریکسن در دیدار دانمارک و فنلاند برای چند ثانیه دچار ایست قلبی شده بود و بیهوش روی زمین افتاد و همه سراسیمه در پی احیای قلبی او بودند. سیمون کیائر کاپیتان دانمارک در آن دیدار با واکنش به موقع خودش، کمک بزرگی به احیای اریکسن کرد، و حالا بعد از گذشت ۳ سال اتفاقی مشابه در یورو ۲۰۲۴ رخ داد.

باراناباس وارگا ستاره مجارستان در بازی مقابل اسکاتلند برخورد شدیدی با دروازه‌بان حریف داشت و روی زمین افتاد و هم‌تیمی‌هایش را به وحشت انداخت. در این دیدار نیز دومینیک سوبوسلای همانند کیائر هرکاری که از دستش برمی‌آمد انجام داد و بلافاصله بالای سر وارگا حاضر شد، و به کادر پزشکی در تسریع عملیات و حمل وارگا به بیرون از زمین کمک کرد و در پایان بازی نیز پیراهن وارگا را پوشید و پیروزی تیم در لحظات آخر را به او تقدیم کرد.

فارغ از نتایج و برد و باخت‌ها، این برادری‌ها، رفاقت‌ها و همدلی‌هاست که از ماندگارترین لحظات تاریخ بازی زیبا هستند.

دومینیک سوبوسلای1

دومینیک سوبوسلای2

دومینیک سوبوسلای3

دومینیک سوبوسلای4

منبع:خبرورزشی

    نظر شما