لوکار مودریچ:غمگین و ناراحتم؛ چقدر تو بی‌رحمی فوتبال...

لوکار مودریچ:غمگین و ناراحتم؛ چقدر تو بی‌رحمی فوتبال...

لوکا مودریچ که به احتمال زیاد آخرین حضورش در رقابت‌های جام ملت‌های اروپا را تجربه می‌کرد، با گلزنی مقابل ایتالیا به مسن‌ترین گلزن تاریخ این رقابت‌ها تبدیل شد.

به گزارش 9صبح،لوکا مودریچ از داور بازی کرواسی - ایتالیا به دلیل اعلام ۸ دقیقه وقت اضافه انتقاد کرد و شانس تیم برای صعود را خیلی کم دانست.لوکا مودریچ که به احتمال زیاد آخرین حضورش در رقابت‌های جام ملت‌های اروپا را تجربه می‌کرد، با گلزنی مقابل ایتالیا به مسن‌ترین گلزن تاریخ این رقابت‌ها تبدیل شد. او با گلی که در دقیقه ۵۵ به ثمر رساند تیمش را با نتیجه ۱-۰ مقابل آتزوری پیش انداخت و این نتیجه تا دقیقه ۹۸ پابرجا بود تا اینکه ماتیا زاکانی گل تساوی را به ثمر رساند و امید کروات‌ها را بر باد داد.

ایتالیا به عنوان گروه دوم به دور بعدی رقابت‌ها صعود کرد و مودریچ و تیم ملی کرواسی با کسب دو امتیاز در جایگاه سوم گروه ایستادند و باید منتظر نتایج سایر بازی‌ها باشند تا شاید جواز حضور در دور یک‌هشتم را کسب کنند. اما در حال حاضر شانس بسیار کمی برای صعود آنها وجود دارد.

مودریچ که به شدت غمگین و ناراحت بود بعد از پایان بازی در گفتگو با تلویزیون کرواسی گفت: «نمی‌دانم چه بگویم. فوتبال همیشه بی‌رحم بوده و امروز نیز این را نشان داد. نمی‌دانم داور چرا ۸ دقیقه وقت اضافه گرفت. اگر باید شکست بخورید، باید این‌گونه باشد. ما تمام توان‌مان را گذاشتیم. ما به حمایت طرفداران شک نداشتیم، می‌دانستیم که آن‌ها پشت ما هستند. آن‌ها همیشه آنجا هستند، متشکریم و متأسفیم که این بازی با پیروزی به پایان نرسید تا به دور بعدی برویم. هنوز می‌توانیم صعود کنیم، اما در حال حاضر شانس ما بسیار کم است. بازی قبل در دقیقه ۹۵، اکنون در دقیقه ۹۸، برد را از دست دادیم. ما ثابت کردیم که فوتبال بی‌رحم است. باید صبر کرد و دید که آیا زمان خداحافظی فرا رسیده است یا نه، اکنون زمان مناسبی برای این داستان نیست.»

منبع:خبرورزشی

    نظر شما