آنتوان گریزمان نیمکت‌نشین شد؟

آنتوان گریزمان نیمکت‌نشین شد؟

انتظار می‌رود کیلیان امباپه در بازی مقابل لهستان در آخرین دیدار مرحله گروهی یورو 2024 به ترکیب اصلی فرانسه بازگردد، با این حال ممکن است آنتوان گریزمان از ترکیب کنار گذاشته شود.

به گزارش 9صبح،کیلیان امباپه مقابل لهستان به ترکیب فرانسه بازمی‌گردد، اما آنتوان گریزمان شاید به دلیل خستگی، نیمکت‌نشین شود.انتظار می‌رود کیلیان امباپه در بازی مقابل لهستان در آخرین دیدار مرحله گروهی یورو 2024 به ترکیب اصلی فرانسه بازگردد، با این حال ممکن است آنتوان گریزمان از ترکیب کنار گذاشته شود.

امباپه پس از شکستن بینی‌اش در بازی اول مقابل اتریش، به طور احتیاطی در بازی دوم برابر هلند به میدان نرفت. با این حال، او مقابل لهستان بازخواهد گشت و دیدیه دشان، سرمربی تیم، در آستانه بازی روز سه‌شنبه تقریباً تأیید کرد که کاپیتان تیم، بازی را آغاز خواهد کرد.

با این حال، ممکن است گریزمان بازی را آغاز نکند. دشان با اشاره به خستگی این بازیکن اتلتیکو مادرید پس از یک فصل طاقت‌فرسا در سطح باشگاهی، احتمال می‌دهد که او برای انجام نقش اتصال خط میانی و حمله مقابل لهستان آمادگی جسمانی کافی نداشته باشد. انتظار می‌رود دشان در غیاب او، از یک خط میانی دفاعی متشکل از آدریان رابیو، انگولو کانته و اورلین شوامنی استفاده کند.

این برای اولین بار از سال 2016 خواهد بود که دیدیه دشان می تواند از آنتوان گریزمان در ترکیب اصلی استفاده کند اما این کار را انجام نمی دهد. برخی رسانه ها مدعی شده اند که این تصمیم می تواند به دلیل عملکرد بد او مقابل هلند اتخاذ شده باشد. 

در مورد جایگاه عثمان دمبله در ترکیب نیز تردیدهایی وجود داشت، با این حال به نظر می‌رسد او فعلاً جایگاه خود را مقابل کینگزلی کومان و راندال کولو موانی حفظ خواهد کرد.

منبع:طرفداری

    نظر شما