شاکی شدن وینیسیوس جونیور:اندازه زمین را کوچک کردند تا کار ما را دشوار کنند!

شاکی شدن وینیسیوس جونیور:اندازه زمین را کوچک کردند تا کار ما را دشوار کنند!

وینیسیوس جونیور، ستاره رئال مادرید و تیم ملی برزیل، پس از تساوی بدون گل مقابل کاستاریکا (0-0) در اولین بازی دور گروهی کوپا آمریکا، اعتراف کرد که باید سطح بازی خود را بهبود بخشند و از ابعاد کوچک زمین بازی شکایت کرد.

به گزارش 9صبح،ستاره تیم ملی برزیل از کیفیت زمین استادیوم دیدار مقابل کاستاریکا اصلا راضی نیست. وینیسیوس جونیور، ستاره رئال مادرید و تیم ملی برزیل، پس از تساوی بدون گل مقابل کاستاریکا (0-0) در اولین بازی دور گروهی کوپا آمریکا، اعتراف کرد که باید سطح بازی خود را بهبود بخشند و از ابعاد کوچک زمین بازی شکایت کرد.

وینیسیوس در مصاحبه اش پس از مسابقه ای که در استادیوم سوفای شهر اینگلوود برگزار شد در این خصوص گفت:

هیچ بهانه‌ای وجود ندارد، اما مشخصا زمین بازی آزاردهنده بود. کیفیت زمین‌هایی که در یورو می‌بینیم کاملاً با اینجا متفاوت است. علاوه بر این، امسال اندازه زمین را برای سخت‌تر کردن کار ما کاهش داده‌اند.

وینیسیوس در ادامه راجع به دفاع کاستاریکا گفت:

آنها همه بازیکنان خود را داخل محوطه جریمه قرار داده بودند. هر بار که با تیم ملی بازی می کنم، سه یا چهار بازیکن مرا یارگیری می کنند. می‌دانیم که باید پیشرفت کنیم، من هم می‌دانم که در چه بخشی می توانم بهتر شوم. 

ستاره رئال مادرید در نهایت افزود: 

کم کم داریم پیشرفت می‌کنیم. مطمئنم در بازی بعدی که خیلی بهتر بازی خواهیم کرد زیرا امروز متوجه شدیم که جو این بازی ها چگونه خواهد بود. یک کوپا آمریکای بسیار سخت پیش روی ما قرار دارد.

منبع:طرفداری

    نظر شما