در آستانه انتقال به چلسی؛مارک گویو

در آستانه انتقال به چلسی؛مارک گویو

پیشنهاد وسوسه انگیز چلسی در نهایت نظر مارک گویو، مهاجم 18 ساله بارسلونا را جلب کرد.

به گزارش 9صبح،مهاجم اسپانیایی با مبلغی اندک راهی چلسی می‌شود.پیشنهاد وسوسه انگیز چلسی در نهایت نظر  مارک گویو ، مهاجم 18 ساله بارسلونا را جلب کرد.

به گزارش مارکا و سایر رسانه‌های مختلف، مارک گویو در یک قدمی انتقال به چلسی قرار دارد. مهاجم اسپانیایی به چلسی اطلاع داده که پیشنهاد این تیم را می‌پذیرد و پیشنهاد تمدید قرارداد با بارسلونا را رد می‌کند. چلسی به زودی بند فسخ 6 میلیون یورویی مارک گویو را فعال خواهد کرد تا با این مبلغ اندک، یکی از استعدادهای فوتبال اسپانیا را به خدمت بگیرد. چلسی از ماه‌ها پیش در حال مذاکره با مارک گویو بود و مهاجم 18 ساله قول داده بود در پایان فصل به پیشنهاد این تیم پاسخ دهد. با توجه به پایان بازی‌های بارسا ب در هفته گذشته، مارک گویو بالاخره در مورد آینده خود تصمیم گرفت و با برداشتن قدمی بزرگ در مسیر حرفه‌ای خود، راهی لیگ برتر انگلیس می‌شود.

بارسلونا برای تمدید قرارداد مارک گویو، قراردادی 4 ساله با دستمزدی به ارزش 2 میلیون یورو سالانه به علاوه بندهای پاداش آسان به این بازیکن ارائه کرده بود. مشکل این است که چلسی پیشنهادی شامل دستمزدی سه برابر دستمزد پیشنهادی بارسلونا به مارک گویو ارائه کرده که بلوگرانا با توجه به شرایط اقتصادی و قوانین سقف قرارداد، نمی‌تواند با آن رقابت کند و البته تمایلی به بهبود پیشنهاد خود نیز ندارد. در نهایت پیشنهاد مالی بهتر چلسی و شرایط پیچیده گویو برای رسیدن به ترکیب ابتدایی تیم اصلی بارسلونا، باعث شد بازیکن تصمیم به جدایی و انتقال به انگلیس بگیرد.

منبع:طرفداری

    نظر شما