هواداران ضد ستاره آلمانی:بیرونش کنید

هواداران ضد ستاره آلمانی:بیرونش کنید

تیم ملی آلمان توانست با کسب هفت امتیاز از دو بازی با دو پیروزی و یک تساوی راهی مرحله یک هشتم رقابت‌های جام ملت‌های اروپا شود که در خاک همین کشور برگزار می‌شود اما به نظر می‌رسد که هواداران آلمان از مهاجم این تیم راضی نیستند.

به گزارش 9صبح،هواداران فوتبال آلمان خواهان کنار گذاشته شدن کای هاورتز از ترکیب تیم ملی این کشور هستند.تیم ملی آلمان توانست با کسب هفت امتیاز از دو بازی با دو پیروزی و یک تساوی راهی مرحله یک هشتم رقابت‌های جام ملت‌های اروپا شود که در خاک همین کشور برگزار می‌شود اما به نظر می‌رسد که هواداران آلمان از مهاجم این تیم راضی نیستند. 

یک نظرسنجی انجام شده توسط روزنامه بیلد از بین ۱۴۰ هزار شرکت کننده نشان می‌دهد که بیشتر از ۹۰ درصد از هواداران تیم ملی آلمان خواهان کنار گذاشته شدن هاورتز از ترکیب این تیم هستند و معتقد هستند که او باید جایش را به نیکلاس فولکروگ، ستاره این فصل دورتموند، بدهد. 

هاورتز در جریان دیدار تیم ملی آلمان برابر تیم ملی اسکاتلند که با پیروزی قدرتمندانه ۱-۵ شاگردان یولیان ناگلزمان همراه بود موفق شد یک گل را از روی نقطه پنالتی به ثمر برساند ولی در جریان بازی برابر سوئیس تنها یک شوت در چهارچوب داشت که به هیچ وجه آماز خوبی نبود. 

این فشارها می‌تواند شرایط را برای این ستاره آرسنال در خط حمله تیم ملی کشورش دشوار کند اما در نهایت این ناگلزمان است که آخرین تصمیم را در این باره خواهد گرفت و باید دید که شرایط برای او به چه صورت پیش خواهد رفت و تصمیم سرمربی آلمان درباره او چه خواهد بود.

منبع:ورزش سه

    نظر شما