محمد عمری هم از پرسپولیس رفتنی شد؟

محمد عمری هم از پرسپولیس رفتنی شد؟

محمد عمری یکی از پدیده‌های فوتبال ایران طی چند سال اخیر بود.

به گزارش 9صبح،محمد عمری وضعیت نامشخصی برای فصل بعد دارد و شاید او هم از پرسپولیس جدا شود.محمد عمری یکی از پدیده‌های فوتبال ایران طی چند سال اخیر بود. بازیکنی که در پرسپولیس شکوفا شد و توسط یحیی گل محمدی به سطح اول فوتبال ایران معرفی شد. عمری در نیم فصل دوم سال گذشته برای گذراندن خدمت سربازی راهی ملوان بندرانزلی شد و یک نیم فصل در این تیم حضور داشت. ستاره جوان پرسپولیس بعد از پشت سر گذاشتن سربازی باید دوباره به پرسپولیس برگردد.

از قرارداد عمری ۳ فصل دیگر باقی مانده ولی این بازیکن وضعیت نامشخصی برای فصل پیش رو دارد. ماجرا از این قرار است که عمری قبل از رفتنش به ملوان با درویش مدیرعامل پرسپولیس دچار اختلاف نظر شد و در یک جلسه حتی کار این دو به جر و بحث کشید. اتفاقی که به شدت باعث ناراحتی عمری شد. حتی در آن زمان باشگاه پرسپولیس قصد داشت به دلیل جدایی غیرموجه از عمری شکایت کند ولی مشخص نیست سرانجام این شکایت چه شد.

حالا و بعد از اتمام سربازی این بازیکن و با توجه به اختلافات به وجود آمده بین او و درویش مشخص نیست فصل آینده وضعیت عمری چه خواهد شد. آیا او هم مسیر جدایی از پرسپولیس را در پیش خواهد گرفت و یا اینکه فصل آینده را در پرسپولیس بازی خواهد کرد.

منبع:خبرورزشی

    نظر شما