پینتینیو غوغا کرد:وینیسیوس دلقکی می‌کند و آنچلوتی هم مقصر است!

پینتینیو غوغا کرد:وینیسیوس دلقکی می‌کند و آنچلوتی هم مقصر است!

پینتینیو به وینیسیوس پیشنهاد کرد که اگر در اسپانیا خوشحال نیست، این کشور را ترک کند.

به گزارش 9صبح،بازیکن سابق سویا و تیم ملی برزیل بار دیگر به ستاره جنجالی رئال مادرید تاخت و او را دلقک نامید.پینتینیو به وینیسیوس پیشنهاد کرد که اگر در اسپانیا خوشحال نیست، این کشور را ترک کند.

به گزارش مارکا، وینیسیوس جونیور  همچنان یکی از ستاره‌های ثابت و در عین‌ حال پرسروصدای تیم ملی برزیل به حساب می‌آید .  نمایش او در بازی برابر کاستاریکا و تعویض شدنش در آن بازی، جنجال‌آفرین شد. اما حواشی پیرامون او فقط به زمین بازی محدود نمی‌شود و رفتار او خارج از زمین نیز خبرساز شده است.

در برنامه تلویزیونی "بوئناس نوچس ای بوئنس گولس"،  پینتینیو ، بازیکن پیشین سویا و تیم ملی برزیل، به انتقاد تند از وینیسیوس پرداخت .  پینتینیو ضمن انتقاد از رفتار وینیسیوس در زمین و خارج از زمین بازی، آنچلوتی را به خاطر عدم برخورد قاطع با رفتارهای وینیسیوس سرزنش کرد. او گفت:

وینیسیوس دلقک است و آنچلوتی هم مقصر!

چند روز پیش گفتم که وینیسیوس رفتارهای دلقک‌وار از خود نشان می‌دهد. اینجا در اسپانیا، مردم از حرف من حمایت می‌کنند. اما بچه‌ها اینطور نیستند. کسانی که فوتبال را می‌شناسند می‌دانند که من راست می‌گویم. من از برخی از رفتارهای او اصلاً خوشم نمی‌آید. او نمی‌فهمد که مردم برای تحریک کردن او به ورزشگاه می‌روند. آنها به خاطر مهارت‌های فوق‌العاده وینیسیوس، او را مسخره می‌کنند و به او توهین‌های نژادپرستانه می‌کنند. او نباید به این چیزها توجه کند. اگر او وارد بازی تحریک آنها شود، دقیقاً همان چیزی است که آنها می‌خواهند. وینیسیوس  دلقک‌بازی درمی‌آورد و آنچلوتی هم مقصر است، چون به او اجازه می‌دهد این کار را انجام دهد.

اگر وینیسیوس اسپانیا را دوست ندارد به انگلیس برود  

من هیچ مشکلی با وینیسیوس ندارم. من می‌خواهم او پیشرفت کند و به مراتب بهتر شود، اما از حرف او درباره نژادپرست بودن اسپانیا اصلاً خوشم نیامد. من 45 سال است که در این کشور زندگی می‌کنم و اسپانیا اصلاً نژادپرست نیست. اگر او در اسپانیا خوشحال نیست، می‌تواند برود. به انگلیس یا هر جای دیگری که دوست دارد برود. آنچلوتی به او اجازه می‌دهد این کارها را انجام دهد. درست است که وینیسیوس کمی بهتر شده، اما او نباید با این رفتارها هواداران را تحریک کند.

منبع:طرفداری

    نظر شما

    • یک روز بعد از پیروزی تیم خیبر مقابل…

    • باشگاه استقلال طبق نظر جواد نکونام و…

    • محمدمهدی لطفی با پیشنهاد جذاب پرسپولیس…

    • بعد از قطعی شدن جدایی اوسمار ویرا از…

    • کاپیتان تیم ملی درحال حاضر بدون تیم…