دنی کارواخال بهترین مدافع راست جهان؟!

دنی کارواخال بهترین مدافع راست جهان؟!

دنی کارواخال خود را بهترین مدافع راست جهان می‌داند‌.

به گزارش 9صبح،مدافع باتجربه اسپانیایی در ۳۲ سالگی در حال سپری کردن یکی از بهترین فصول فوتبالی خود است‌.دنی کارواخال خود را بهترین مدافع راست جهان می‌داند‌.

دنی کارواخال  در ۳۲ سالگی یکی از بهترین فصول خود را در  رئال مادرید  سپری کرد. زننده یکی از دو گل قهرمانی رئال مادرید در فینال لیگ قهرمانان اروپا، با شایستگی تمام به یورو ۲۰۲۴ دعوت شد و حال امیدوار است با قهرمانی در جام ملت‌های اروپا، همراه با تیم ملی اسپانیا، فصل بی‌نظیر خود را تکمیل کند.

دنی کارواخال در مصاحبه‌ای با کادنا سر، خلال رقابت‌های یورو ۲۰۲۴، خود را بهترین مدافع راست جهان نامید و به جدایی ناچو و خوسلو، باجناق و هم‌تیمی‌اش از رئال مادرید واکنش نشان داد. کارواخال گفت:

بهترین مدافع راست جهانم 

فکر می‌کنم با توجه به فصلی که پشت سر گذاشته‌ام، بهترین دفاع راست دنیا هستم. این طرز فکر من است. اگر خودم باور نداشته باشم، چه کسی قرار است باور کند؟

چه تغییراتی برای پیشرفت انجام دادم؟

چه تغییراتی انجام دادم؟ اگر به شما بگویم، همه انجامش می‌دهند (می‌خندد). رژیم، استراحت، اینکه بچه‌دار شدم و پدر بودن، من را (از لحاظ روحی) آزادتر می‌کند.

جدایی ناچو و خوسلو، وازکز را افسرده کرده است

از رفتن ناچو خیلی ناراحتم. جدایی آن‌دو (ناچو و خوسلو) لوکاس (وازکز) را افسرده کرده است. می‌دانم تصمیم سختی بود، اما فکر می‌کنم برای خوسلو بهترین کار است. می‌فهمم که با آمدن امباپه و اندریک، خوسلو فرصت‌های کمتری خواهد داشت. او پیشنهادی از خارج دارد که از نظر مالی غیرقابل رد کردن است. پس برای دیدنش به قطر می‌رویم.

برای باجناقم ناراحتم

برای باجناقم خوسلو خیلی ناراحتم اما خب، با او صحبت کردم، چون من یکی از کسانی بودم که سال گذشته به باشگاه برای جذبش توصیه کردم، چون خوسلو از وضعیتش در اسپانیول، با وجود سقوط به دسته پایین‌تر خبر داشت و مطمئن بود که می‌تواند به ما کمک کند. هجده، نوزده گل زد و ما را به فینال لیگ قهرمانان اروپا رساند. باید از هر چیزی که به ما داده، تشکر کنم.

رئال مادرید یعنی احترام مقابل 

همه ما می‌دانیم رئال مادرید چطور است. وقتی همه چیزت را در زمین می‌گذاری و داخل باشگاه هم رفتار خوبی داری، آن‌ها همیشه به بهترین شکل پاسخ کارهایت را می‌دهند. دیدید که رئال مادرید تا آخرین لحظه برای ناچو صبر کرد، خوسلو را از اسپانیول خرید تا مستقیما و راحت از رئال به قطر برود، به تصمیمی که تونی کروس گرفت، احترام گذاشت و ... چنین بازیکنانی هم متقابلاً ارزش این باشگاه را درک می‌کنند.

منبع:طرفداری

    نظر شما