امباپه و رونمایی از ماسک جدید+عکس

امباپه و رونمایی از ماسک جدید+عکس

تیم ملی فرانسه موفق شد مجوز حضور در مرحله یک هشتم رقابت‎‌های جام ملت‌های اروپا را به دست آورد و حالا باید منتظر رویارویی با تیم ملی بلژیک باشد و تمرینات این تیم در روزهای گذشته برای آماده‌سازی پیش از این بازی برگزار شده است.

به گزارش 9صبح،کیلیان امباپه، ستاره تیم ملی فرانسه، با ماسکی جدید در تمرینات این تیم حاضر شد.تیم ملی فرانسه موفق شد مجوز حضور در مرحله یک هشتم رقابت‎‌های جام ملت‌های اروپا را به دست آورد و حالا باید منتظر رویارویی با تیم ملی بلژیک باشد و تمرینات این تیم در روزهای گذشته برای آماده‌سازی پیش از این بازی برگزار شده است. 

امباپه که در جریان بازی برابر تیم ملی اتریش از ناحیه بینی به شدت آسیب دیده و دچار شکستگی شده بود، مجبور است که در ادامه این مسابقات با ماسک به میدان برود و در بازی برابر تیم ملی لهستان هم به همین ترتیب در ترکیب تیمش حضور پیدا کرد. 

تصاویر منتشر شده از تمرینات تیم ملی فرانسه نشان می‌دهد که این بازیکن ماسکش را تغییر داده و ظاهرا قرار است در مرحله بعدی و بازی برابر بلژیک با ظاهری متفاوت به میدان برود که مورد توجه هواداران تیم ملی فرانسه و طرفداران این بازیکن هم قرار گرفته است. 

دیدیه دشان پس از بازی برابر تیم ملی لهستان مدعی شد که این ماسک جدید شرایط سختی را برای امباپه به وجود آورده است و احتمالا دلیل تغییر ایجاد شده همین بوده است تا او بتواند با شرایط بهتری تیمش را در زمین همراهی کند.

امباپه

منبع:ورزش سه

    نظر شما