چطور وجود تونی کروس باعث شد ایلکای گوندوعان در آلمان راحت‌تر از بارسلونا بازی کند؟

چطور وجود تونی کروس باعث شد ایلکای گوندوعان در آلمان راحت‌تر از بارسلونا بازی کند؟

ایلکای گوندوعان به عنوان کاپیتان، همراه با آلمان در تورنمنت خانگی یورو 2024 حضور دارد.

به گزارش 9صبح،ستاره آلمانی بارسلونا می گوید که با وجود تونی کروس، راحت تر در زمین ایفای نقش می کند. ایلکای گوندوعان به عنوان کاپیتان، همراه با آلمان در تورنمنت خانگی یورو 2024 حضور دارد. آلمانی ها به عنوان صدرنشین از گروه خودشان صعود کردند و در مرحله حذفی هم کار خودشان را با جدال مقابل دانمارک شروع می کنند. ایلکای گوندوعان که در مرحله گروهی از بازیکنان خوب تیم ناگلزمان بود، در مصاحبه جدیدش با اتلتیک در مورد  شرایط تیمش در این تورنمنت صحبت کرده است. 

هر چه بیشتر بازی کنیم، احساس بهتری خواهیم داشت. این تیم در چند ماه گذشته تشکیل شده است. این طور نیست که سال ها کنار هم بازی کرده باشیم. ما در مدت زمان کوتاهی قدم های بزرگی برداشتیم. کادر مربیگری زمانی که سال گذشته این پروژه را آغاز کردند، به خوبی با شرایط کنار آمدند. آنها تصمیمات هوشمندانه ای گرفتند که نتیجه داد.

گوندوعان نشانه هایی از بهترین عملکرد خود را نشان می دهد. او به عنوان یک هافبک هجومی همه کاره در تیم ناگلزمان، حلقه اتصال بین هافبک های طراح مانند کروس و آندریش و بازیکنان تکنیکی و دریبل زن مانند موسیالا و ویرتس است. او در بخشی از این مصاحبه به طور ویژه به تأثیر کروس اشاره می کند.

 

من در زمین با هم تیمی هایم و در پست خودم بسیار راحت هستم. در منچسترسیتی زیاد این نقش را بر عهده می گرفتم. در بارسلونا، هر کجا که نیاز بوده بازی کرده‌ام، بنابراین اوضاع کمی آشفته بود. دائما باید خودم را به بازی در پست جدید عادت می دادم. گاهی اوقات خوب بازی کردن به این معنی است که بدانید در چه پستی بازی می کنید، چه کسی در اطراف شما بازی می کند و با آن راحت باشید.

تاثیر تونی کروس 

با حضور تونی در زمین، آزادی عمل بیشتری در فاز هجومی دارم، زیرا می دانم که در نهایت توپ به من خواهد رسید. تنها تعداد کمی از بازیکنان در فوتبال جهان کیفیت و آرامش او هنگام در اختیار داشتن توپ را دارند. تونی بسیار باثبات است و به تیم ما استحکام می بخشد. در مورد بازیکنی حرف می زنیم که بازی را می خواند، با توپ و بدون توپ به تیم ما تعادل می بخشد و به بازیکنانی مانند من آزادی بیشتری برای رسیدن به موقعیت های خطرناک می دهد.

بدون تونی، دیگر نمی توانید با آرامش در خط جلوتر بمانید و مجبور می شوید برای دریافت توپ عقب بروید، که هدف این پست نیست. حالا می دانم که توپ همیشه به من خواهد رسید. فقط باید آماده باشم. این کار را بسیار آسانتر می کند.

 

منبع:طرفداری

    نظر شما