داوید ویا:لامین یامال الان با این سن رهبر بارسلونا و تیم ملی اسپانیا است

داوید ویا:لامین یامال الان با این سن رهبر بارسلونا و تیم ملی اسپانیا است

تیم ملی اسپانیا در یورو 2024، تنها تیمی بود که با کسب همه 9 امتیاز ممکن از مرحله گروهی صعود کرد.

به گزارش 9صبح،بهترین گلزن تاریخ تیم ملی اسپانیا از عملکرد کشورش در یورو 2024 به وجد آمده است.تیم ملی اسپانیا در یورو 2024، تنها تیمی بود که با کسب همه 9 امتیاز ممکن از مرحله گروهی صعود کرد. اسپانیایی ها در گروهی به این دستاورد رسیدند که لقب «مرگ» را همراه خودش داشت و حالا در یک هشتم نهایی به گرجستان برخورد کرده است.

داوید ویا، اسطوره فوتبال اسپانیا و بهترین گلزن تاریخ این کشور، مصاحبه ای با موندو دپورتیوو انجام داد و برداشت خودش از عملکرد تیم لوئیس دلافوئنته را به زبان آورد. ویا در مصاحبه اش گفت: 

خوشبینی ویا نسبت به تیم اسپانیا

من خیلی خوشبین هستم. این تیم فوتبال پویایی بازی می کند که با استفاده از آن، از راه های مختلف روی بازی سلطه ایجاد می کند. اکنون به سر دوراهی‌هایی می‌رسیم که در آن هر جزئیاتی می‌تواند تعیین‌کننده باشد، اما من به این تیم باور دارم. 

 سبک تیکی تاکا از بین رفته است؟

سبک تیکی تاکا دیگر در تیم وجود ندارد؟ با بخشی از این حرف موافقم و با بخش دیگر آن مخالفم. اسپانیا همچنان مالکیت توپ را می‌خواهد، می‌خواهد توپ را در اختیار داشته باشد و جریان مسابقه را کنترل کند. حالا با وجود بازیکنانی مانند نیکو ویلیامز و لامین یامال، می توانیم بیشتر از کناره ها و پشت مدافعان حریف استفاده کنیم و با وجود این توانایی در تیم، بدیهی است که مربی از آن استفاده می کند.  

 باید از تماشای یامال لذت ببریم

لامین یامال بازیکنی منحصر به فرد و خاص است. فقط همین‌ که در 16 سالگی بارسلونا و تیم ملی اسپانیا را در یورو رهبری می‌کند، خودش گویای همه چیز است. سقفی برای او وجود ندارد. می‌خواهیم از تماشای او لذت ببریم، نه اینکه بر او فشار بیاوریم. در سال‌های آینده به او کمک کنیم تا از تمام پتانسیلی که دارد، استفاده کند.

منبع:طرفداری

    نظر شما