ویلی سانیول:گاهی باید با احساسات بازی کرد/فوتبال فقط ریاضی و شطرنج نیسس

ویلی سانیول:گاهی باید با احساسات بازی کرد/فوتبال فقط ریاضی و شطرنج نیسس

ویلی سانیول امیدوار است گرجستان هنگامی تصاحب توپ، اسپانیا را غافلگیر کند.

به گزارش 9صبح،مانند دیدار پرتغال، ویلی سانیول به شاگردانش خواهد گفت که تنها برای لذت بردن از فوتبال وارد زمین شوند.ویلی سانیول امیدوار است گرجستان هنگامی تصاحب توپ، اسپانیا را غافلگیر کند. 

تیم ملی اسپانیا و گرجستان از ساعت 22:30 فردا دهم تیرماه در یک‌هشتم نهایی یورو 2024 به مصاف هم می‌روند. گرجستان که به شکل رویایی و با برتری 2-0 مقابل پرتغال در این مرحله حاضر شده است، رقیب خطرناکی مانند لاروخا را مقابل خود خواهد داشت. ویلی سانیول در جریان نشست خبری این دیدار، مقابل خبرنگاران گفت:

وقتی با تیم‌هایی مثل اسپانیا یا پرتغال بازی می‌کنید و تنها به دفاع فکر می‌کنید، در نهایت شکست خواهید خورد. ما قصد نداریم فقط دفاع کنیم. می‌خواهیم به اسپانیا و اروپا نشان دهیم که علاوه بر دفاع خوب، توانایی بازی هجومی هم داریم. در بازی با پرتغال لحظات خوبی در مالکیت توپ داشتیم و امیدواریم فردا هم همینطور باشیم. ما در بازی با پرتغال لحظات فوق‌العاده‌ای در مالکیت توپ داشتیم و امیدوارم فردا هم بتوانیم همین نمایش را ارائه دهیم. ما قبلا یورو 2024 را با رسیدن به مرحله حذفی برده ایم. برای من، این یک دستاورد بزرگ است و ما فقط به دنبال لذت بردن از بازی و ارائه بهترین عملکرد خود هستیم.

من به استراتژی دفاعی و انضباط تیمی اهمیت زیادی می‌دهم، اما وقتی بازیکنان توپ را در اختیار دارند، می‌دانم که می‌توانند هر کاری دلشان می‌خواهد انجام دهند. فوتبال ریاضی یا شطرنج نیست، باید با احساسات هم بازی کرد. شما نمی‌توانید هفته‌ها به بازیکنان خودتان بگویید: آزاد باشید، ریسک کنید و با تمام وجود بازی خودتان را انجام دهید. سپس از در مراحل حذفی از آن‌ها بخواهید محتاطانه بازی کنند. نه، این کار درست نیست.

گرجستان در بازی رفت مرحله مقدماتی یورو 2024 با نتیجه 7-1 مغلوب اسپانیا شده بود، اما سانیول معتقد است که تیمش در این دیدار می‌تواند شگفتی‌ساز شود:

ما از آن بازی درس‌های زیادی گرفتیم و می‌دانیم که باید برای رسیدن به پیروزی در این بازی تمام تلاشمان را به کار بگیریم. ما فقط به عملکرد خودمان فکر می‌کنیم و می‌خواهیم بهترین بازی خود را ارائه دهیم. اگر بتوانیم این کار را انجام دهیم، شانس پیروزی خواهیم داشت.

منبع:طرفداری

    نظر شما