گوتی:پیراهن‌های بازیکنان بارسلونا را نگه نمی‌داشتم!

گوتی:پیراهن‌های بازیکنان بارسلونا را نگه نمی‌داشتم!

گوتی از نگه داشتن پیراهن های بارسلونا خودداری می‌کرد.

به گزارش 9صبح،گوتی که همواره حرف‌های خبرسازی علیه بارسا زده، این‌بار درباره پیراهن‌هایی که بعد از ال کلاسیکوها معاوضه می‌کرد، صحبت کرد.گوتی از نگه داشتن پیراهن های بارسلونا خودداری می‌کرد.

به گزارش اسپورت کاتالان، گوتی ، ستاره سابق  رئال مادرید  در برنامه تلویزیونی "El Chiringuito" فاش کرد که با پیراهن‌های بارسلونا که در ال کلاسیکوها به دست می‌آورد، چه کار می‌کرد.

در پی صحنه‌ای که خویچا کواراتسخلیا، ستاره گرجستان، پس از پیروزی تیمش مقابل پرتغال در یورو ۲۰۲۴ به سمت کریستیانو رونالدو، اسطوره خود رفت و پیراهنش را از او خواست، گوتی به دوران بازی خود و عادت‌هایش پس از ‌ال‌کلاسیکوها اشاره کرد.

گوتی گفت:

من در بازی‌های مختلف، هم با رئال مادرید و هم با تیم ملی، پیراهن‌های زیادی از بازیکنان حریف گرفتم.

سپس جوزپ پدرول، مجری برنامه، از او پرسید که آیا پیراهنی از بارسلونا هم دارد یا خیر.

پاسخ گوتی جالب بود:

 

پیراهن‌های بازیکنان بارسلونا را هم می‌گرفتم، اما آنها را هدیه می‌دادم. بعد از ال‌کلاسیکو، پیراهن را به تدارکات تیم می‌دادم تا بشورند و بعد که به رختکن می‌رسیدم، آن را هدیه می‌دادم. برایم جالب نبود که نگهشان دارم.

این صحبت‌های گوتی بازتاب‌های متعددی در پی داشته است. برخی از هواداران رئال مادرید از او به خاطر عدم احترام به پیراهن بارسلونا انتقاد کردند، در حالی که برخی دیگر این کار را صرفاً یک ترجیح شخصی دانستند.

منبع:طرفداری

    نظر شما