دن اشورث به صندلی مدیر ورزشی رسید؛تکمیل پازل منچستریونایتد

دن اشورث به صندلی مدیر ورزشی رسید؛تکمیل پازل منچستریونایتد

پس از ماه‌ها اختلاف‌ بین منچستریونایتد و نیوکاسل که حتی کار به دادگاه هم کشیده شده بود، در نهایت طرفین پذیرفتند که باید از خواسته‌های خود کوتاه بیایند.

به گزارش 9صبح،دن اشورث از روزهای آینده کنترل نقل و انتقالات منچستریونایتد را برعهده خواهد گرفت.پس از ماه‌ها اختلاف‌ بین منچستریونایتد و نیوکاسل که حتی کار به دادگاه هم کشیده شده بود، در نهایت طرفین پذیرفتند که باید از خواسته‌های خود کوتاه بیایند. 

به گزارش دیوید اورنستین از اتلتیک؛ دن اشورث مدیر ورزشی جدید  منچستریونایتد  خواهد بود. طی ساعات اخیر، گروه اینئوس و نیوکاسل بر سر غرامت جدایی مدیر انگلیسی به توافق نهایی دست یافتند. فوریه گذشته، نیوکاسل با آگاهی از توافق اشورث با شیاطین سرخ، غرامت 20 میلیون پوندی درخواست کرده بود. با این حال، سر جیم رتکلیف که موضع تندی علیه مدیران سنت جیمز پارک داشت، حاضر نبود بیش از دو میلیون پوند پرداخت کند. با این حال، طرفین اکنون از سیاست فرسایشی خود عقب‌نشینی کرده‌اند و نیوکاسل امیدوار است با جدایی دن اشورث، پرونده نقض قوانین سود و پایداری مالی (PSR) نیز بسته شود. 

دن اشورث پس جان مرتو دومین مدیر ورزشی تاریخ منچستریونایتد خواهد بود. مسئولیت کلی عملکرد تیم، جذب بازیکنان و به طور کلی امور فوتبالی بر عهده مدیر انگلیسی خواهد بود. پس از ورود جیسون ویلکاکس به عنوان مدیر فنی، اواسط ماه جولای نیز عمر برادا کارش را به عنوان مدیر اجرایی جدید آغاز می‌کند تا پازل مدیریتی منچستریونایتد تکمیل شود. اشورث در سال 2019 پس از فعالیت در اتحادیه فوتبال انگلیس به برایتون پیوست و نقش مهمی در پیشرفت تیم مردان و زنان مرغان دریایی داشت. او در سال 2022 راهی نیوکاسل شد تا پروژه مالکان سعودی را رهبری کند.

منبع:طرفداری

    نظر شما