مهدی تاج نامه ای به سازمان لیگ ارائه داد

مهدی تاج نامه ای به سازمان لیگ ارائه داد

طی فصول اخیر برخی افراد و مسئولین سازمان لیگ به‌عنوان مشاور با تعدادی از باشگاه‌ها همکاری داشتند که این موضوع اخیرا در پرونده باشگاه مس رفسنجان حاشیه‌ساز شد و سر و صدای زیادی برپا کرد و حالا مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال نسبت به این موضوع پرداخته است.

به گزارش 9صبح،رئیس فدراسیون فوتبال ایران تاکید کرد که افراد شاغل در سازمان لیگ حق همکاری با باشگاه‌ها را ندارند.طی فصول اخیر برخی افراد و مسئولین سازمان لیگ به‌عنوان مشاور با تعدادی از باشگاه‌ها همکاری داشتند که این موضوع اخیرا در پرونده باشگاه مس رفسنجان حاشیه‌ساز شد و سر و صدای زیادی برپا کرد و حالا مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال نسبت به این موضوع پرداخته است.

رئیس فدراسیون فوتبال ایران با ارسال نامه‌ای به حیدر بهاروند تاکید کرده که افراد شاغل یا وابسته به سازمان لیگ حق ندارند با هیچ باشگاهی به‌عنوان مشاور یا شکل دیگری همکاری داشته باشند تا مانع از بروز حواشی جدید شود.

در نامه تاج به بهاروند آمده است:

«ریاست محترم سازمان لیگ فوتبال
با سلام

احتراما با توجه به ابلاغیه‌های قبلی، تاکید می‌شود کلیه همکاران که به‌صورت مستقیم یا به‌عنوان ناظر در فرایند همکاری با آن سازمان هستند، مطلقا حق هیچگونه همکاری در حوزه‌های مشاوره‌ای یا زمینه‌های دیگری با باشگاه‌ها را نداشته و ندارند. ضمنا، کمیته اخلاق فدراسیون مسئولیت حسن اجرای این دستورالعمل را برعهده دارد.»

منبع:ورزش سه

    نظر شما

    • یک روز بعد از پیروزی تیم خیبر مقابل…

    • باشگاه استقلال طبق نظر جواد نکونام و…

    • محمدمهدی لطفی با پیشنهاد جذاب پرسپولیس…

    • بعد از قطعی شدن جدایی اوسمار ویرا از…

    • کاپیتان تیم ملی درحال حاضر بدون تیم…