سکوت دی بروینه شکست:ناراحتم که هرگز قهرمان نمی‌شویم!

سکوت دی بروینه شکست:ناراحتم که هرگز قهرمان نمی‌شویم!

تیم ملی بلژیک در مرحله یک‌هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ با نتیجه ۱-۰ مغلوب فرانسه شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

به گزارش 9صبح،کوین دی‌بروینه اعتراف کرد که بلژیک هیچ‌وقت قهرمان تورنمنت‌های ملی نمی‌شود و از این بابت ناراحت است.تیم ملی بلژیک در مرحله یک‌هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ با نتیجه ۱-۰ مغلوب فرانسه شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

کوین دی‌بروینه یکی از بازیکنان بلژیک بود که تلاش زیادی برای کسب پیروزی در این بازی انجام داد، اما نتوانست مانع از حذف تیمش شود. کاپیتان بلژیک ‌پس از حذف تیمش با ناراحتی‌ گفت: «من تورنمنت خوبی داشتم. از نظر بدنی هم احساس خوبی دارم. تمام تلاشم را کردم تا به این تیم کمک کنم، حیف شد که در آخرین فرصت به هدفمان نرسیدیم، اما مطمئنم که تمام تلاشم را انجام دادم.»

دی‌بروینه ادامه داد: «دو سال پیش گفتم و باز هم می‌گویم، ما به عنوان یک تیم خیلی بزرگ و مدعی هستیم. اما ما هرگز نتوانستیم قهرمانی اروپا را به دست بیاوریم. امروز با بدشانسی مواجه شدیم. خوب بازی کردیم ولی از موقعیت‌ها استفاده نکردیم، بعد هم یک گل خوردیم. این نتیجه ناراحت کننده و ناامیدکننده است.»

او درباره آینده‌اش در تیم ملی بلژیک هم اظهار داشت: «برای پاسخ دادن به این سوال خیلی زود است. اجازه دهید این شکست و حذف را اول هضم کنم. فصلی بسیار طولانی بود، باید به بدنم استراحت بدهم. بعد از تابستان تصمیم خود را خواهم گرفت.»

کوین دی‌بروینه ۳۳ ساله است و شانس دارد در یوروی بعدی هم بازی کند، اما شاید با ناکامی در ششمین تورنمنتی که حضور داشته قید حضور در مسابقات بعدی را بزند. او در ۱۰۴ بازی ملی با پیراهن بلژیک موفق شده ۲۸ گل به ثمر برساند.

منبع:خبرورزشی

    نظر شما