تعریف کانر مک گرگور از رونالدو:تو بهترین بازیکنی هستی که این کره به خود دیده است

تعریف کانر مک گرگور از رونالدو:تو بهترین بازیکنی هستی که این کره به خود دیده است

چهره‌های سرشناسی در فوتبال و عالم ورزش از کریستیانو رونالدو حمایت کرده‌اند.

به گزارش 9صبح،کانر مک‌گرگور از کریستیانو رونالدو پس از اشک‌های او در یورو 2024 حمایت کرده است.چهره‌های سرشناسی در فوتبال و عالم ورزش از کریستیانو رونالدو حمایت کرده‌اند. یکی از آنها دوست صمیمی او و قهرمان UFC، کانر مک گرگور است.

کریستیانو رونالدو، کاپیتان پرتغال در جریان تساوی بدون گل این تیم مقابل اسلوونی در مرحله یک هشتم نهایی یورو 2024 پس از از دست دادن یک پنالتی اشک ریخت. در نیمه اول وقت‌های اضافه، زمانی که پرتغال برای شکستن تساوی و صعود به مرحله یک چهارم نهایی به دنبال گل بود، رونالدو و پرتغال صاحب یک ضربه پنالتی شدند. با این حال، ضربه او توسط یان اوبلاک دروازه‌بان اسلوونی دفع شد.

این اتفاق رونالدو را به شدت تحت تاثیر قرار داد و او در حالی که به زمین باز می‌گشت، اشک می‌ریخت. با وجود این اتفاق، پرتغال در نهایت در ضربات پنالتی پیروز شد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. رونالدو در ضربات پنالتی گلزنی کرد و پرتغال با نتیجه 3-0 اسلوونی را شکست داد.

حمایت و تمجید کانر مک گرگور از کریستیانو رونالدو

کانر مک گرگور، قهرمان UFC که دوستی دیرینه‌ای با کریستیانو دارد تصویری از رونالدو در حال گریه در استوری اینستاگرام خود منتشر کرد و در شرح زیر آن نوشت:

 

عشق حقیقی به کشورت. کریستیانو، تو بهترین بازیکن فوتبالی هستی که این کره به خود دیده است. خداوند به تو برکت بدهد، برادر. گذشته، شکوه است و حال، تاریخی!

کانر مک گرگور

منبع:طرفداری

    نظر شما