ماتیس دی‌لیخت:بازی نکردم که حرفی بزنم

ماتیس دی‌لیخت:بازی نکردم که حرفی بزنم

تیم ملی هلند روز گذشته در چارچوب مسابقات مرحله یک هشتم رقابت جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ روبروی تیم ملی رومانی به میدان رفت و موفق شد با ارائه یک بازی خوب و درخشان با سه گل برابر این تیم به پیروزی برسد و راهی مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات شود.

به گزارش 9صبح،ماتیس دی‌لیخت، ستاره هلندی بایرن مونیخ، ظاهرا از شرایطش در تیم ملی کشورش راضی نیست.تیم ملی هلند روز گذشته در چارچوب مسابقات مرحله یک هشتم رقابت جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ روبروی تیم ملی رومانی به میدان رفت و موفق شد با ارائه یک بازی خوب و درخشان با سه گل برابر این تیم به پیروزی برسد و راهی مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات شود.

دی‌لیخت که ظاهرا جایی در تفکرات رونالد کومان در رقابت‌های یورو ۲۰۲۴ نداشته است در این دیدار هم در ترکیب اصلی تیم ملی کشورش به میدان نرفت و حتی به عنوان بازیکن ذخیره هم وارد زمین نشد تا روزهای سختش در این تابستان همچنان ادامه داشته باشد و شرایط برایش تا حد زیادی دشوار شود. 

پس از پایان این دیدار و در حالی که بسیاری از بازیکنان هلند مشغول مصاحبه با خبرنگاران بودند، این ستاره بایرن مونیخ حاضر به پاسخ دادن به هیچ سوالی نشد و در حالی که به سرعت ورزشگاه آلیانز آرنا را ترک می‌کرد در پاسخ به این درخواست‌ها گفت: «من بازی نکردم و حرفی برای زدن ندارم.»

گفته می‌شود که بایرن مونیخ به دنبال فروش این بازیکن در این پنجره نقل و انتقالات تابستانی است و از منچستریونایتد به عنوان مشتری اصلی او نام برده می‌شود. عدم حضور او در ترکیب تیم ملی هلند باعث شده است که شیاطین سرخ بتوانند او را با قیمت مناسب‌تری به خدمت بگیرند.

منبع:ورزش سه

    نظر شما