به دو دلیل انتقال روملو لوکاکو به میلان دشوار است

به دو دلیل انتقال روملو لوکاکو به میلان دشوار است

برای انتقال روملو لوکاکو به میلان، مهاجم بلژیکی و همچنین مدیران باشگاه چلسی باید درخواست‌های خود را کاهش دهند.

به گزارش 9صبح،لوکاکو قصد انتقال به لیگ عربستان را ندارد.برای انتقال روملو لوکاکو به میلان، مهاجم بلژیکی و همچنین مدیران باشگاه چلسی باید درخواست‌های خود را کاهش دهند.

به گزارش دنیله لونگو،  روملو لوکاکو  به ایجنت خود گفته قصد رفتن به لیگ عربستان را ندارد و می‌خواهد راهی سری آ شود. میلان و ناپولی هر دو لوکاکو را می‌خواهند اما همانطور که اسکای شب گذشته گزارش داد، این مهاجم 31 ساله به منظور کار کردن دوباره با آنتونیو کونته ترجیح می‌دهد راهی ناپولی شود. میلان فقط در صورت تحقق یکی از این 2 شرط می‌تواند لوکاکو را به خدمت بگیرد:

رضایت چلسی برای قرض دادن او

رضایت چلسی برای فروش او با رقم مدنظر میلان یعنی حداکثر 22 میلیون یورو

دشوار بودن انتقال لوکاکو به میلان

گاتزتا دلو اسپورت نیز گزارش داد به 2 دلیل شرایط برای میلان به منظور جذب لوکاکو مهیا نیست. 

  1. چلسی 40 میلیون یورو می‌خواهد که پرداخت این رقم برای مهاجمی 31 ساله با سیاست‌های میلان سازگار نیست. در دو فصل قبل، لوکاکو ابتدا به مبلغ 7.8 میلیون به اینتر و سپس به مبلغ 5.8 میلیون یورو به رم قرض داده شد. اگر با گذشت زمان چلسی خواسته‌های خود را کاهش دهد و حاضر باشد او را به صورت قرضی با بند خرید اجباری قرض دهد، آنگاه میلان می‌تواند به فکر اقدام جدی بیفتد. با این حال بعید است قبل از دو هفته پایانی نقل و انتقالات تابستانی این اتفاق رخ دهد. میلان نمی‌خواهد تا آن موقع صبر کند و از همین حالا به دنبال گرفتن تخفیف است.
  2. دستمزد لوکاکو طی دو فصل اخیر در اینتر 8 و در رم 7.5 میلیون یورو بوده. امروز پردرآمدترین بازیکن باشگاه رافائل لیائو با 6.5 میلیون (به اضافه پاداش) است و مدیران روسونری قصد ندارند سقف دستمزد را برای بازیکنی مثل لوکاکو افزایش دهند. بنابراین او برای انتقال باید کاهش دستمزد را بپذیرد.

منبع:طرفداری

    نظر شما