ایلکای گوندوعان:بیشتر از چیزی که نشان می‌دهد اسپانیا به ما احترام می‌گذارد

ایلکای گوندوعان:بیشتر از چیزی که نشان می‌دهد اسپانیا  به ما احترام می‌گذارد

در جریان دیداری از حساس از یک چهارم نهایی یورو 2024، تیم های اسپانیا و آلمان مقابل هم صف آرایی خواهند کرد.

به گزارش 9صبح،کاپیتان تیم ملی آلمان از توانایی کشورش برای ایستادن مقابل اسپانیا و پتانسیل بالای هم تیمی نوجوانش در سمت مقابل صحبت کرده است.در جریان دیداری از حساس از یک چهارم نهایی یورو 2024، تیم های اسپانیا و آلمان مقابل هم صف آرایی خواهند کرد.ایلکای گوندوعان، کاپیتان تیم ملی آلمان که در بارسلونای اسپانیا بازی می کند، در مصاحبه ای با شبکه تلویزیونی ARD گفت:

فکر نمی کنم مجبور باشیم سبک بازی خودمان را برای متوقف کردن اسپانیا تغییر دهیم، ما هم تیم بسیار باکیفیتی داریم. فکر می کنم اسپانیایی ها بیشتر از آنچه به طور علنی اعتراف می کنند به ما احترام می گذارند.

گوندوعان همچنین از این فرصت برای تمجید از لامین یامال استفاده کرد، هم تیمی نوجوانش در بارسلونا:

 

لامین یامال بازیکن خاصی است اما هنوز چیزهای زیادی برای یادگیری دارد. او با وجود اینکه در کارهای دفاعی فعال ترین بازیکن تیم نیست، اما نقش بسیار مهمی در حملات اسپانیا دارد. مشکل اینجاست که اگر توپ را خیلی زود از دست بدهیم، او گزینه اصلی اسپانیا برای انتقال سریع توپ به خط حمله است. 

گوندوعان افزود: 

در این مسابقه، بازی بدون توپ اهمیت زیادی خواهد داشت. قرار است در استادیوم زیبای اشتوتگارت بازی کنیم، جایی که دو تیم از سه یا چهار تیم برتر اروپا مقابل هم قرار خواهند گرفت.

منبع:طرفداری

    نظر شما