یولیان ناگلزمان:خطای هند اسپانیا؟ مهم نیست چون بازی مجدد در کار نخواهد بود

یولیان ناگلزمان:خطای هند اسپانیا؟ مهم نیست چون بازی مجدد در کار نخواهد بود

یولیان ناگلزمان، سرمربی تیم ملی آلمان پس از باخت مقابل اسپانیا در مرحله یک چهارم نهایی یورو 2024، در یک کنفرانس مطبوعاتی احساسی حاضر شد.

به گزارش 9صبح،سرمربی تیم ملی آلمان در آخرین کنفرانس مطبوعاتی خودش در یورو 2024 حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پس از حذف تیم میزبان پاسخ داد. یولیان ناگلزمان، سرمربی تیم ملی آلمان پس از باخت مقابل اسپانیا در مرحله یک چهارم نهایی یورو 2024، در یک کنفرانس مطبوعاتی احساسی حاضر شد. در این نشست خبری او به سوالات مختلفی در رابطه با عملکرد تیم، آینده بازیکنان کلیدی و برنامه‌های پیش روی تیم ملی آلمان پاسخ داد.

من همیشه گفته‌ام که ما به حمایت هواداران در کشورمان نیاز داریم. از ماه مارس به بعد، مشخص بود که هواداران ما با تیم احساس همبستگی می‌کنند. تصمیماتی گرفتیم که شاید همه با آنها موافق نبودند، اما وقتی ویدیوهای هواداران را می‌بینیم، احساساتی می‌شویم. دوست داشتیم هواداران را بیشتر از این خوشحال کنیم. 

چالش‌های پیش رو

لیگ ملت‌ها تورنمنتی است که می‌توانیم در آن قهرمان شویم. باید با دیدگاهی متفاوت به آن نگاه کنیم و آن را به چشم بازی دوستانه نبینیم. در سال 2025 مقدماتی جام جهانی را در پیش داریم و بعد از آن در سال 2026 جام جهانی برگزار می‌شود. اهداف بزرگی داریم. می‌خواهیم از لیگ ملت‌ها برای پیشرفت خود استفاده کنیم.

جایگزینی تونی کروس

جایگزینی او به طور کامل و با همان کیفیت کار سختی خواهد بود. پاولوویچ و آنجلو اشتیلر را داریم، دو بازیکنی که می‌توانند از نظر سبک بازی جایگزین او شوند. پاسکال گروس هم در تیم حضور دارد که 33 ساله است. از نظر ما، راه حل هایی وجود دارد. 

معنای حذف برای آلمان

دلتنگ افرادی خواهم شد که این چند هفته با هم کار کردیم. دلتنگ این لحظات احساسی خواهم شد. ما تمام فراز و نشیب‌ها را تجربه کردیم، هم لحظات غم و ناامیدی و هم شادی در دقیقه 89. دلتنگ تمام اعضای تیم خواهم شد.  هرگز این حس را نداشتم که باید کسی را به خاطر اینکه جو گروه را به خطر می‌اندازد، جایگزین کنم. این چیز غیرمعمولی بود. این چیزی است که بیشتر از همه دلم برایش تنگ خواهد شد.

مقایسه فوتبال ملی با باشگاهی

تلخ‌ترین قسمت ماجرا این است که حالا باید دو سال صبر کنیم تا دوباره در یک تورنمنت بزرگ شرکت کنیم. اما به طور کلی، این شغل بسیار پرمحتوا و رضایت‌بخش است. خیلی خوشحالم که اینجا می مانم.

ناگلزمان در مورد گوندوغان

هیچ سیگنالی از او مبنی بر اینکه می‌خواهد به کارش ادامه دهد یا نه، دریافت نکرده‌ام. او یک رهبر آرام است که سخنرانی‌های بزرگی نمی‌کند، اما بسیار باتجربه است. البته خوشحال می‌شوم که او به کارش ادامه دهد. در نهایت، این بازیکنان بزرگ هستند که باید برای خودشان تصمیم بگیرند. من خیلی خوشحالم که او کاپیتان ما بود و در حال حاضر فرض می‌کنم که او همچنان در دسترس تیم ملی خواهد بود.

اشتباه در انتخاب ترکیب اصلی

قضاوت همیشه آسان است. امیدوار بودیم اتفاق دیگری رخ دهد اما بچه ها همه تمام تلاش خود را کردند. حذف شدن ما به گردن امره جان و سانه نیست. در نیمه دوم مجبور شدیم تصمیماتی بگیریم و اوضاع را تغییر دهیم.

برخورد توپ به دست مدافع اسپانیا

برخی از بازیکنان از داور سوال کردند. نمی‌دانم آفساید بود یا نه. من اطلاعات متفاوتی در مورد اینکه چرا VAR آن را بررسی نکرد، دارم. واقعاً مشخص نیست. آرزو می‌کنم داوران در برخی از موقعیت‌ها بیشتر دقت کنند تا کمتر مورد انتقاد قرار بگیرند. دیروز گفتم که چه چیزی را می‌خواهم تغییر دهم. به هر حال خبری از بازی مجدد نخواهد بود پس باید فراموش کنیم و بگذریم. 

منبع:طرفداری

وب گردی

    نظر شما