پرداخت هلدینگ خلیج فارس مطالبات بابت دو فصل پیش استقلالی‌ها

پرداخت هلدینگ خلیج فارس مطالبات بابت دو فصل پیش استقلالی‌ها

چند تن از بازیکنان استقلال در مذاکره با مدیران این باشگاه برای تمدید قرارداد، خواهان پرداخت مطالبات فصول گذشته خود شدند.

به گزارش 9صبح،قرار است طی روزهای آتی، هلدینگ خلیج فارس با قرار دادن مبلغ قابل توجهی از خزانه باشگاه استقلال، بدهی دوسال اخیر بازیکنان را پرداخت کند.چندین فصل است که باشگاه  استقلال تهران  با پرداخت مطالباتش به بازیکنان تیم مشکل دارد و گاهی اوقات این پرداخت‌ها از توان مالی باشگاه بیشتر است؛ این مشکلات از بحث مالی فراتر رفته و به تمدید قراردادها نیز کشیده است و باعث شده مدیران باشگاه به مشکلاتی در بحث تمدید قرارداد بازیکنانشان برخورد کنند و بازیکنان باشگاه را ترک کنند.

چند تن از بازیکنان استقلال در مذاکره با مدیران این باشگاه برای تمدید قرارداد، خواهان پرداخت مطالبات فصول گذشته خود شدند. بازیکنان استقلال از دو فصل پیش حدود 40 درصد و از فصل پیش هم بین 30 تا 40 درصد از مبالغ قرارداد خود را طلبکار هستند و همین موضوع بدهی سنگینی را به مدیران باشگاه تحمیل کرده است.

هلدینگ خلیج فارس  قرار است در یکی دو روز آینده مبلغ خوبی در اختیار باشگاه بگذارد تا برای پرداخت بخش اعظمی از مطالبات اقدام کنند. بدون شک با پرداخت مطالبات دو فصل گذشته، باشگاه استقلال برای تمدید قرارداد با بازیکنان کلیدی را راحت‌تر عمل کرد.

منبع:طرفداری

وب گردی

    نظر شما