گاتزتا؛اینتر به‌دنبال انتقال قرضی کیم مین جائه با پرداخت مبلغی به بایرن مونیخ

گاتزتا؛اینتر به‌دنبال انتقال قرضی کیم مین جائه با پرداخت مبلغی به بایرن مونیخ

روزنامه چاپ شهر میلان گزارش داده اینتر حاضر است برای انتقال قرضی کیم مین جائه مبلغی را به بایرن مونیخ پرداخت کند.

به گزارش 9صبح،خبرنگار نزدیک به بایرن مونیخ می‌گوید کیم مین جائه قصد جدایی ندارد.روزنامه چاپ شهر میلان گزارش داده اینتر حاضر است برای انتقال قرضی کیم مین جائه مبلغی را به بایرن مونیخ پرداخت کند. 

گاتزتا دلو اسپورت مثل روز گذشته تاکید کرد  کیم مین جائه  انتخاب اول اینتر در صورت انتقال  استفان دی فرای  به الاتحاد عربستان است. نراتزوری مدافع 27 ساله بایرن مونیخ را به صورت قرضی می‌خواهد و روی روابط خوبش با باوارایی‌ها حساب می‌کند. اینتر حاضر است برای قرض گرفتن او مبلغی را بپردازد و در مورد رقم بند خرید نیز در تابستان امسال و یا حتی در انتهای فصل مذاکره خواهد کرد. 

قهرمان سری آ دلایل کافی برای بازگرداندن کیم به سری آ را دارد. مهمترین دلیل، تمایل خود بازیکن است. در واقع کیم هرگز در آلمان احساس راحتی نکرده درحالی که باشگاه آلمانی نیز انتظار عملکرد بهتری را از او داشته و به همین دلیل در ماه‌ها و هفته‌های اخیر سراغ جذب ایتو، یوناتان تا و اریک دایر رفته است. 

منابع آلمانی و رد شایعات انتقال کیم به اینتر

فلوریان پلتنبرگ از اسکای آلمان گزارش داد شایعات انتقال کیم مین جائه به اینتر تایید شده نیست. مدافع سابق ناپولی که تا 2028 قرارداد دارد، نمی‌خواهد مونیخ را ترک کند. 

منبع:طرفداری

وب گردی

    نظر شما