ژان کلر تودیبو به یوونتوس چراغ سبز نشان داد

ژان کلر تودیبو به یوونتوس چراغ سبز نشان داد

یوونتوس قصد جذب یک مدافع میانی را دارد و با توجه به نزدیک شدن ریکاردو کالافیوری به آرسنال، این تیم ایتالیایی ژان کلر تودیبو، مدافع فرانسوی نیس را به‌عنوان گزینه اصلی و یاکوب کیویور از آرسنال را به‌عنوان گزینه آلترناتیو شناسایی کرده است.

به گزارش 9صبح،یوونتوس تودیبو را به صورت قرضی با بند خرید اجباری می‌خواهد.یوونتوس قصد جذب یک مدافع میانی را دارد و با توجه به نزدیک شدن ریکاردو کالافیوری به آرسنال، این تیم ایتالیایی ژان کلر تودیبو، مدافع فرانسوی نیس را به‌عنوان گزینه اصلی و یاکوب کیویور از آرسنال را به‌عنوان گزینه آلترناتیو شناسایی کرده است. 

به گزارش گاتزتا دلو اسپورت،  ژان کلر تودیبو  برای انتقال به یوونتوس چراغ سبز نشان داد. این مدافع 24 ساله می‌خواهد به مانند کفرن تورام، هم‌تیمی فصل قبلش راهی یوونتوس شود و از نمایندگانش درخواست کرده منتظر بیانکونری بمانند. بدیهی است مدافع سابق بارسلونا مدت زیادی منتظر نخواهد ماند اما این تمایل او برای انتقال به تورین در مذاکرات اهمیت پیدا خواهد کرد. یووه قصد به‌خدمت گرفتن تودیبو را به صورت قرضی با بند خرید اجباری دارد و اگر موفق نشود، به سراغ جذب قرضی  یاکوب کیویور  از آرسنال خواهد رفت. 

منبع:طرفداری

وب گردی

    نظر شما