بایرن مونیخ برای حفظ آلفونسو دیویس تا پایان قراردادش جدی است؟

بایرن مونیخ برای حفظ آلفونسو دیویس تا پایان قراردادش جدی است؟

پس از آنکه مکس ابرل پیشنهادی که آخرین پیشنهاد باشد را هم بهبود داد و توانست با آلفونسو بر سر تمدید قرارداد به توافق برسد، هیئت نظارت بایرن مونیخ با این پیشنهاد مخالفت کرد و مانع راه ابرل شد.

به گزارش 9صبح،بحث‌ها بر سر تمدید قرارداد آلفونسو دیویس، بیش‌تر از یک سال است که ادامه دارد و هنوز آیندۀ این بازیکن مشخص نیست.پس از آنکه مکس ابرل پیشنهادی که آخرین پیشنهاد باشد را هم بهبود داد و توانست با آلفونسو بر سر تمدید قرارداد به توافق برسد، هیئت نظارت بایرن مونیخ  با این پیشنهاد مخالفت کرد  و مانع راه ابرل شد.

بنابراین، اکنون آیندۀ این بازیکن کانادایی هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. هر چند گزارش‌هایی وجود دارد که باواریایی‌ها می‌خواهند  او را تا پایان قراردادش حفظ کنند ؛ اما آیا سران بایرن مونیخ واقعاً مشکلی با جدایی رایگان بازیکن‌شان ندارند؟

به گزارش فلوریان پلتنبرگ از اسکای آلمان؛  بایرن مونیخ  می‌خواهد با  آلفونسو دیویس  تا سال آخر قراردادش ادامه دهد. هر چند مذاکرات بر سر تمدید قرارداد بدون نتیجه بوده؛ اما این موضوع تغییری در قصد باواریایی‌ها ایجاد نکرده است، حتی اگر این کار باعث جدایی رایگان دیویس شود.

بااین‌حال پلتنبرگ یک استثنا برای این شرایط قائل شده آن هم این است که اگر یک پیشنهاد بزرگ به دست بایرن مونیخ برسد، آن را در نظر خواهند گرفت. البته هنوز قیمت مشخصی برای این مدافع چپ 22 ساله وجود ندارد و همچنین هیچ باشگاهی از جمله  رئال مادرید ، تاکنون پیشنهادی ارائه نکرده است. همچنین اگر دیویس زیر نظر ونسان کمپانی عملکرد خوبی داشته باشد و بتواند به فرم خوب خود در گذشته بازگردد، بعید دوباره همۀ طرف‌ها دور یک میز بنشینند و مذاکره کنند، حتی شاید بایرن مونیخ پیشنهاد جدیدی بدهد.

هر چند پلتنبرگ اعتقاد دارد احتمال جدایی دیویس با یک استثنا وجود دارد؛ اما کیکر گزارش داده روند و رویکرد فعلی بایرن مونیخ به‌وضوح نشان می‌دهد که دیویس باید در همین پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی فروخته شود و این باشگاه را ترک کند.

منبع:طرفداری

وب گردی

    نظر شما