اظهار نظر تند امانوئل پتی از امباپه:او شایسته کاپیتانی فرانسه نیست

اظهار نظر تند امانوئل پتی از امباپه:او شایسته کاپیتانی فرانسه نیست

ماسک زدن امباپه اصلا به مذاق او خوش نمی‌آید و تاثیر منفی آن هم روی عملکرد این بازیکن در جام ملت‌های اروپا، کاملا محسوس است.

به گزارش 9صبح،ستاره سابق فوتبال فرانسه از عملکرد کاپیتان تیم ملی کشورش در یورو به شدت انتقاد کرده است.کیلیان امباپه یوروی دشواری را پشت سر می گذارد. او در همان بازی اول فرانسه در مرحله گروهی مقابل اتریش دچار شکستگی بینی شد و حالا مجبور است با ماسک محافظ بازی کند. ماسک زدن امباپه اصلا به مذاق او خوش نمی‌آید و تاثیر منفی آن هم روی عملکرد این بازیکن در جام ملت‌های اروپا، کاملا محسوس است. 

به گزارش کوپه، امانوئل پتی در مصاحبه ای با تلویزیون آلمان از عملکرد امباپه انتقاد کرد. کاپیتان فرانسوی ها تا به حال تنها یک گل از روی نقطه پنالتی در این یورو به ثمر رسانده که برای او اصلا آمار خوبی محسوب نمی شود. 

او تا به حال عملکردی شایسته و در حد کاپیتان فرانسه نداشته است. امباپه داخل زمین به اندازه کافی از خودش مسئولیت پذیری نشان نمی دهد. او از ابتدای یورو نتوانسته درخشان ظاهر شود و مشخصا از لحاظ بدنی هم شرایط ایده آلی ندارد. بینی شکسته اش واقعا آزارش می دهد.

امانوئل پتی باور دارد که فرانسه باید بدون امباپه بازی کند: 

مقابل پرتغال شاهد تعویض امباپه بودیم، تعویضی که به عقیده من خیلی هم دیر انجام شد. امیدوار بودم او تا مرحله نیمه نهایی به اوج آمادگی خودش برسد. با این حال امباپه قرار است در این مرحله بازی کند چون نام حریف، اسپانیا است. اگر چیزی غیر از این بود، من او را روی نیمکت می گذاشتم.

منبع:طرفداری

وب گردی

    نظر شما