تکلیف ماتیاس دلیخت روشن شد؛میخوام به منچستریونایتد بررم

تکلیف ماتیاس دلیخت روشن شد؛میخوام به منچستریونایتد بررم

فروش ماتیاس دلیخت با حقوق ناخالص 16 میلیون یورویی که سالیانه آن را دریافت می‌کند، یکی از برنامه‌های مکس ابرل عضو هیئت مدیرۀ بایرن مونیخ برای اصلاح ساختار حقوقی این باشگاه است.

به گزارش 9صبح،ماتیاس دلیخت و منچستریونایتد با یکدیگر به توافق رسیده‌اند.فروش ماتیاس دلیخت با حقوق ناخالص 16 میلیون یورویی که سالیانه آن را دریافت می‌کند، یکی از برنامه‌های مکس ابرل عضو هیئت مدیرۀ بایرن مونیخ برای  اصلاح ساختار حقوقی این باشگاه  است.

اکنون نیز با حضور هیروکی ایتو و جذب احتمالی یوناتان تا، این بازیکن هر لحظه به درهای خروجی نزدیک‌تر می‌شود. در این شرایط نیز منچستریونایتد به جذب این مدافع هلندی علاقه‌مند شده و در حال حاضر  جدی‌ترین مشتری او  بر شمرده می‌شود.به گزارش کریستین فالک از بیلد؛  منچستریونایتد  به دنبال تکمیل انتقال  ماتیاس دلیخت  است و دو طرف با یکدیگر به توافق رسیده‌اند. دلیخت نیز به‌وضوح به  بایرن مونیخ  اعلام کرده قصد دارد به جمع شیاطین سرخ بپیوندد. باواریایی‌ها برای فروش این مدافع 24 ساله، مبلغی در حدود 50 تا 60 میلیون یورو می‌خواهد.

همچنین کریس ویلر از دیلی میل نیز گزارش داده منچستریونایتد به توافق با بایرن مونیخ بر سر مبلغ 43 میلیون پوند (51 میلیون یورو) نزدیک شده است. گفتنی است دلیخت تا سال 2027 با بایرن قرارداد دارد و هنوز سه فصل دیگر از آن باقی‌مانده است.

منبع:طرفداری

وب گردی

    نظر شما