سپاهان و تزریق اکسیر جوانی در اسکواد

سپاهان و تزریق اکسیر جوانی در اسکواد

سپاهان اصفهان تا این لحظه با جذب آقایی‌پور، حزباوی و محمدمهدی محبی به شکل عجیبی میانگین سنی ترکیب اصلی و احتمالی فصل آینده خود را کاهش داده است و با احتمال حضور حسین‌نژاد و آریا یوسفی در ترکیب اصلی 5 بازیکن زیر 24 سال در زمین حضور خواهند داشت!

به گزارش 9صبح،سپاهان مستعد‌ترین بازیکنان جوان ایران را جذب کرده است.سپاهان اصفهان تا این لحظه با جذب آقایی‌پور، حزباوی و محمدمهدی محبی به شکل عجیبی میانگین سنی ترکیب اصلی و احتمالی فصل آینده خود را کاهش داده است و با احتمال حضور حسین‌نژاد و آریا یوسفی در ترکیب اصلی 5 بازیکن زیر 24 سال در زمین حضور خواهند داشت!

جواد‌ آقایی‌پور ستاره فصل گذشته استقلال خوزستان جانشین شهریار مغانلو 29 ساله خواهد شد، محمدمهدی محبی جانشین فرشاد احمدزاده 31 ساله، امین حزباوی با 21 سال به ترکیب اصلی اضافه می‌شود، آریا یوسفی 22 ساله به جای رامین 33 ساله به میدان خواهد رفت و با احتمال جذب حسین گودرزی 23 ساله او هم جانشین میلاد زکی‌پور 30 ساله خواهد شد.

با همین تغییرات کافی‌است که سپاهان یک نسل طلایی و آینده‌دار را در خدمت داشته باشد و به طور کلی میانگین 5 سال جوان‌تر از فصل گذشته به میدان برود که همین مسئله می‌تواند آنها را در نشاط بیشتر در میدان و افزایش میزان دوندگی و قدرت جنگندگی بالاتر ببرد، البته بار تجربه این تیم هم آنچنان کاهش پیدا نخواهد کرد، تمام بازیکنانی که نام برده شد فصل گذشته در تیم‌های خود ستاره بودند و حتی فرصت حضور در اردوی تیم ملی را هم پیدا کردند و از لحاظ تجربه در سطح باشگاه سپاهان هستند.

این اتفاق در حالی رقم خورد که آنها فصل گذشته ارشیا سرشوق، محمد قربانی، آریا یوسفی و محمدجواد حسین‌نژاد را به فوتبال ایران معرفی کردند و در این فصل هم احتمال حضور بازیکنان جوان از آکادمی سپاهان وجود خواهد داشت.

باید دید سپاهانی‌ها در ادامه نقل و انتقالات، جذب بازیکنان خارجی و تقویت دیگر پست‌ها چه سیاستی در پیش خواهند گرفت و بازهم بازیکنانی با شرایط سنی مناسب جذب می‌کنند یا در ادامه مسیر به دنبال جذب بازیکنان باتجربه خواهند رفت.

منبع:ورزش سه

وب گردی

    نظر شما