رئال مادرید به خسوس وایخو اختیار کامل داد؛بمانی خوشحال می‌شویم،بروی هم همینطور!

رئال مادرید به خسوس وایخو اختیار کامل داد؛بمانی خوشحال می‌شویم،بروی هم همینطور!

خسوس وایخو خواهان به پایان رساندن قرارداد خود در رئال مادرید است.

به گزارش 9صبح،برای سران لوس‌بلانکوس، ماندن یا نماندن مدافع خود فرقی ندارد.خسوس وایخو خواهان به پایان رساندن قرارداد خود در رئال مادرید است.

به گزارش آاس، خسوس وایخو  خواهان ماندن در  رئال مادرید  برای یک فصل دیگر است. در جلسه‌ای که امروز میان وایخو و باشگاه برگزار شد، این مدافع 27 ساله ابراز تمایل کرد که سال آخر قرارداد خود را در رئال مادرید به پایان برساند. خسوس وایخو که پس از پایان قرارداد قرضی با گرانادا به کمپ تمرینی رئال مادرید برگشته، قصد دارد در فصل پیش رو، پیراهن کهکشانی‌ها را بر تن کرده و به تیم کارلو آنچلوتی کمک کند.

رئال مادرید به خسوس وایخو اختیار کامل داده و او را مجبور به انجام هیچ کاری نمی‌کند. آینده وایخو کاملا در دستان خودش است: اگر بخواهد رئال را ترک کند، باشگاه مادریدی می‌تواند پول اندکی از فروش او به دست آورد؛ اگر هم به ماندن در سانتیاگو برنابئو پافشاری کند، رئال مادرید از این که او را روی نیمکت داشته باشد، استقبال می‌کند. در هر صورت، هر تصمیمی که خسوس وایخو بگیرد برای رئال مادرید رضایت‌بخش خواهد بود. وایخو در سال 2015 از کاستیا به تیم بزرگسالان رئال مادرید اضافه شد، اما هرگز نتوانست جایگاه امنی در ترکیب لوس‌بلانکوس پیدا کند.

منبع:طرفداری

وب گردی

    نظر شما