انتقاد امیرحسین صادقی از سقف قرارداد پرسپولیس

انتقاد امیرحسین صادقی از سقف قرارداد پرسپولیس

نقل و انتقالات فوتبال ایران با حواشی و حساسیت‌های خاص خود دنبال می‌شود و در این بین باشگاه پرسپولیس چند ستاره فصل گذشته خود را به دلیل پیشنهاد مالی بهتر از سوی سایر تیم‌ها از دست داده است.

به گزراش 9صبح،امیرحسین صادقی از سقف قرارداد باشگاه پرسپولیس برای فصل آینده انتقاد کرد.نقل و انتقالات فوتبال ایران با حواشی و حساسیت‌های خاص خود دنبال می‌شود و در این بین باشگاه پرسپولیس چند ستاره فصل گذشته خود را به دلیل پیشنهاد مالی بهتر از سوی سایر تیم‌ها از دست داده است.

امیرحسین صادقی، کاپیتان سابق استقلال، امروز در حاشیه بازی خیریه‌ای که به سود آزادسازی زندانیان جرایم مربوط به قصاص برگزار می‌شد، گفتگویی با خبرنگاران داشت و در بخشی از این گفتگو به انتقاد از سقف قرارداد پایین باشگاه پرسپولیس پرداخت.

او با انتقاد از درآمدزایی باشگاه‌ها گفت: ضعف فوتبال ما در همین مدیریت‌های خدماتی، بازرگانی و درآمدی است. فوتبال در دنیا بیزینس شده است. یکی از سنگین‌ترین بیزینس‌هایی که می‌توانند در دنیا با آن درآمدزایی کنند، فوتبال است اما در ایران مدیریت ورزشی خیلی ضعیف به کار برده شده است. امیدوارم از این به بعد اتفاقات خوبی بیفتد. باشگاه‌های بزرگ حق‌شان است که درآمدزایی کنند.

او در ادامه عنوان کرد: من دیروز با مرتضی پورعلی‌گنجی در کلینیک استقلال صحبت می‌کردم و سقف‌شان ۲۰ میلیارد بود. این ظلم است. تیمی که اینهمه طرفدار دارد، طرفدارانش انتظار دارند بازیکن خوب بگیرد و بازیکن خوب هم مبلغ خوب می‌خواهد.

منبع:ورزش سه

    نظر شما