۱۰ برابر پاداش بیشتر ساوت گیت از دلاوئنته برای قهرمانی انگلیس

10 برابر پاداش بیشتر ساوت گیت از دلاوئنته برای قهرمانی انگلیس

ستاره‌های تیم ملی انگلیس در صورت قهرمانی در یورو 2024، مبلغ قابل‌توجهی به عنوان پاداش دریافت خواهند کرد.

به گزارش 9صبح،بازیکنان اسپانیا در صورت قهرمانی در یورو 2024، بزرگترین پاداش تاریخ خود را دریافت خواهند کرد.ستاره‌های تیم ملی انگلیس در صورت قهرمانی در یورو 2024، مبلغ قابل‌توجهی به عنوان  پاداش  دریافت خواهند کرد. این مبلغ حتی از پاداش قهرمانی بازیکنان اسپانیا که رقیب آنها در فینال هستند هم بیشتر خواهد بود.

به گزارش  سان ، اگر  گرت ساوتگیت  بتواند انگلستان را به اولین قهرمانی خود در جام ملت‌های اروپا برساند میزان پاداش‌هایی که او می‌تواند دریافت کند بیش از 10 برابر  لوییس دلافوئنته  سرمربی اسپانیا خواهد بود. در ادامه این مطلب به ساختار پاداش‌های دو تیم اسپانیا و انگلیس در صورت قهرمانی هر کدام از آنها در یورو 2024 می‌پردازیم:

پاداش قهرمانی یورو 2024 برای اسپانیا

بازیکنان  اسپانیا  در صورت پیروزی مقابل انگلیس در  فینال یورو 2024 ، هر کدام بیش از 300 هزار پوند پاداش دریافت می‌کنند، اما این مبلغ همچنان کمتر از پاداش تیم ملی انگلیس است. تیم تحت هدایت دلافوئنته با اقتدار از مرحله گروهی صعود کرد و سپس با شکست آلمان و فرانسه حال خودش را برای رویارویی با سه‌شیرها در فینال یکشنبه شب در برلین آماده می‌کند.

پس از مذاکره با بازیکنان باتجربه، فدراسیون فوتبال اسپانیا به این تیم قول پاداش هنگفتی داده است. در این مذاکرات،  رودری  ستاره منچسترسیتی و آلوارو موراتا مهاجم اتلتیکو مادرید که اکنون کاپیتان تیم ملی اسپانیاست، با مقامات فدراسیون فوتبال سلطنتی اسپانیا (RFEF) صحبت کردند. در صورت غلبه بر شاگردان گرت ساوتگیت، هر یک از 26 بازیکن تیم ملی اسپانیا به همراه دلافوئنته سرمربی این تیم، 364,516 یورو (معادل 306,646 پوند) پاداش دریافت خواهند کرد.

این مبلغ، بزرگترین پاداش در تاریخ تیم ملی اسپانیا خواهد بود. اگر اسپانیا بتواند عنوان قهرمانی یورو ۲۰۲۴ را از آن خود کند، به طور کلی 28.5 میلیون یورو از یوفا دریافت خواهد کرد. سهم قابل توجهی از این مبلغ، یعنی 40 درصد (معادل 11.3 میلیون یورو)، به بازیکنان تیم ملی تعلق خواهد گرفت. این مبلغ بین ۳۱ نفر قسمت خواهد شد و مربیان و کارکنان ۴ سهم باقی مانده را بین خود تقسیم خواهند کرد.

 

پاداش قهرمانی یورو 2024 برای انگلستان

ستاره‌های تیم ملی  انگلیس  در صورت قهرمانی در یورو 2024، سهم قابل توجهی از پول نقد دریافت خواهند کرد. در صورت پیروزی سه‌شیرها در مسابقات جام ملت‌های اروپا، بازیکنان سهمی از 9.6 میلیون پوند دریافت می‌کنند. در مجموع 24 میلیون پوند به فدراسیون فوتبال انگلیس تعلق خواهد گرفت و انتظار می‌رود هر بازیکن حدود 369 هزار پوند پاداش دریافت می‌کند که نسبت به بازیکنان اسپانیا مبلغ بیشتری است.

اما نکته قابل توجه این است که گرت ساوتگیت سرمربی انگلیس، در صورت هدایت این تیم به اولین قهرمانی یورو، 4 میلیون پوند پاداش هنگفت دریافت خواهد کرد که بیش از 10 برابر سهم هر بازیکن در تیم ملی انگلیس و همچنین همتای خود لوییس دلافوئنته در تیم ملی اسپانیاست. با وجود این احتمال که ساوتگیت پس از فینال یورو بخواهد از جمع سه‌شیرها جدا شود، سران فدراسیون فوتبال انگلیس خواهان تمدید قرارداد او برای حداقل دو سال دیگر هستند.

منبع:طرفداری

وب گردی

    نظر شما