پیام سعید دقیقی پس از توافق با ملوان:من به عنوان فرزند قزوین به اینجا آمده‌ام

پیام سعید دقیقی پس از توافق با ملوان:من به عنوان فرزند قزوین به اینجا آمده‌ام

ساعاتی قبل سعید دقیقی به عنوان سرمربی جدید ملوان انتخاب شد و به همین بهانه متنی ادبی را در صفحه اینستاگرامی‌اش منتشر کرد و به تمجید از فوتبال بندرانزلی پرداخت.

به گزارش 9صبح،سرمربی جدید ملوان متنی را در صفحه خود منتشر کرد.ساعاتی قبل  سعید دقیقی  به عنوان سرمربی جدید ملوان انتخاب شد و به همین بهانه متنی ادبی را در صفحه اینستاگرامی‌اش منتشر کرد و به تمجید از فوتبال بندرانزلی پرداخت.

در متن سعید دقیقی آمده است:

من به عنوان فرزند قزوین به نقطه ای دیگری از جغرافیای فوتبال در این سرزمین پای می گذارم که هموطنانی سرشار از شور و عشق به فوتبال در آنجا آشنایان من هستند.

آشنایانی که من به پشتوانه علاقه ی قلبی ام به آنها و نگاه مشترکی که به شور و هیجان فوتبال داریم ، تصمیم به حضور در کنارشان گرفتم تا قوی سپید خزر را که مِهرش در قلب یک شهر، ریشه دوانده به پروازی چشم نواز  واداریم که باعث افتخار انزلی و همه ی انزلیچی ها باشد. من به شهر انزلی آمده ام، به شهر ملوان... به شهر سیروس قایقران که بخش مهمی از کودکانه های فوتبالی من با نامش گره خورده است.

‌‎به شهر اساتیدم صالح نیا، ایراندوست، غفور جهانی، محمد احمدزاده ، عزت اللهی و... که بزرگان این فوتبال هستند.

 به شهر دوستانم مازیار زارع و پژمان نوری که نماد وفاداری و جانبخشی دوباره ملوان هستند 

‌‎من به شهر شما آمده ام، به حکم فوتبال و به توصیه‌ی یک علاقه‌ی دیرینه قلبی.

‌‎ با رخصت از همه ی بزرگان و  برای تبدیل سن سیروس به یک دیگ جوشان، با ارائه یک فوتبال تهاجمی و پر هیجان، به پشتوانه ی حمایت شما تماشاگران و به عشق ملوان، تشکر از برادر عزیزم دکتر دنیامالی بزرگوار و دغدغه‌مند.

یک درخواست :ملوان، مسئولین و مردم در کنارهم متعهد، منضبط و متعصب برای فصلی بی‌نظیر 

من و شما یک ملوانی.

منبع:طرفداری

وب گردی

    نظر شما