نیکو ویلیامز و پیشنهاد بارسلونا

نیکو ویلیامز  و پیشنهاد بارسلونا

خوان لاپورتا و دکو (مدیر ورزشی بارسلونا) به شدت خواهان این بازیکن جوان 22 ساله هستند و حتی سرمربی جدید، هانسی فلیک نیز با این انتقال موافق است.

به گزارش 9صبح،بارسا خودش را آماده جذب نیکو ویلیامز می‌کند. بارسلونا با وجود مشکلات مالی و بازیکنانی که حاضر نمی‌شوند از تیم بروند، تمرکز خود را روی جذب نیکو ویلیامز، ستاره اتلتیک بیلبائو و تیم ملی اسپانیا گذاشته است.خوان لاپورتا و دکو (مدیر ورزشی بارسلونا) به شدت خواهان این بازیکن جوان 22 ساله هستند و حتی سرمربی جدید، هانسی فلیک نیز با این انتقال موافق است.

شبیه لواندوفسکی و گوندوعان

به گزارش موندو دپورتیوو، دکو پس از پایان یورو 2024 با مدیر برنامه‌های ویلیامز، فلیکس تائینتا، دیدار کرده و پیشنهاد رسمی بارسلونا را به او ارائه داد. با این حال، به دلیل مشکلات مالی، باشگاه مجبور شده است پیشنهاد دستمزد پایین‌تری برای دو فصل اول بدهد، دستمزدی که از فصل سوم افزایش قابل توجهی خواهد داشت. این فرمول مشابه قراردادهایی است که با لواندوفسکی و گوندوعان بسته شده است.

پول بارسلونا آماده است

بارسلونا اکنون منتظر پاسخ مثبت و سریع ویلیامز است تا بتواند برنامه‌ریزی نهایی برای فصل آینده را انجام دهد. این باشگاه مبلغ فسخ قرارداد 58 میلیون یورویی ویلیامز را نیز آماده کرده و مشکلی برای پرداخت آن ندارد. نیکو ویلیامز باید بین ماندن در اتلتیک بیلبائو، پذیرفتن پیشنهاد بارسلونا یا رفتن به لیگ برتر انگلیس تصمیم‌گیری کند. بارسلونا امیدوار است قبل از شروع رسمی فصل و سفر تیم به آمریکا برای تور پیش‌فصل، این انتقال را نهایی کند.

منبع:طرفداری

وب گردی

    نظر شما