تن هاخ:منچستریونایتد هنوز با قهرمانی در لیگ برتر انگلیس و اروپا فاصله دارد

تن هاخ:منچستریونایتد هنوز با قهرمانی در لیگ برتر انگلیس و اروپا فاصله دارد

اریک تن هاخ اعتراف کرد که رالف رانگنیک، سرمربی سابق منچستریونایتد، در این مورد که این باشگاه به یک «جراحی قلب باز» نیاز دارد، حق داشت و ادعا می‌کند که آنها هنوز از قهرمانی لیگ برتر فاصله دارند.

به گزارش 9صبح،سرمربی منچستریونایتد با صحبت‌های سرمربی سابق تیم موافق است و باور دارد که تیمش هنوز برای قهرمانی نمی‌جنگد.اریک تن هاخ اعتراف کرد که رالف رانگنیک، سرمربی سابق منچستریونایتد، در این مورد که این باشگاه به یک «جراحی قلب باز» نیاز دارد، حق داشت و ادعا می‌کند که آنها هنوز از قهرمانی لیگ برتر فاصله دارند.

رانگنیک به عنوان سرمربی موقت جانشین اوله گونار سولسشر شد و یونایتد را به رتبه ششم و ۵۸ امتیاز در فصل ۲۰۲۱-۲۲ رساند. او اغلب با بی‌پروایی به نقاط ضعف باشگاه اشاره می‌کرد و حتی ادعا کرد که آنها شش سال از لیورپول عقب هستند. او گفت مشکلات در اولدترافورد آنقدر عمیق است که تغییرات ساختاری عمده‌ای از بالا تا پایین لازم است. تن هاخ در مصاحبه با AD هلند در مورد همین ماجرا حرف زد. 

 

رانگنیک کاملا درست می‌گفت. ما دو سال است که سخت روی این موضوع کار می‌کنیم، اما او درست گفت: این یک عمل جراحی کامل و بسیار پیچیده است. 

از همان لحظه‌ای که کار خودم را شروع کردم، می‌دانستم کار سختی در پیش داریم. افراد زیادی به من توصیه کردند و فن خال هم همینطور. 

ما می‌خواهیم این باشگاه را به جایی که بیش از یک دهه پیش بود، بازگردانیم، به جایگاه تیمی که قهرمان لیگ برتر شود و بتواند برای قهرمانی در اروپا هم بجنگد.

اریک تن هاخ ادامه داد: 

به نظرم فعلا تا آن جایگاه فاصله داریم. فکر می‌کنم از آن زمان تاکنون گام‌هایی برداشته‌ایم، در غیر این صورت دو جام نمی‌بردیم. اما هنوز آنقدر پیشرفت نکرده‌ایم که یک «فرهنگ پیروزی» در همه جوانب اینجا حاکم باشد. استانداردها، هنجارها و ارزش‌های ما هنوز باید ارتقا یابند. من از چیزهایی که در منچستریونایتد با آنها مواجه شدم، شوکه نشدم. اما فرهنگ و ذهنیت واقعا خوب نبود. برای پیروزی و دستیابی به عملکرد برتر در هر هفته، مجبور بودیم تغییرات زیادی ایجاد کنیم.

منبع:طرفداری

وب گردی

    نظر شما