هانسی فلیک اعتراف کرد:رویای من از همان ابتدا هدایت بارسلونا بود

هانسی فلیک اعتراف کرد:رویای من از همان ابتدا هدایت بارسلونا بود

هانسی فلیک پس از نشستن روی نیمکت بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان، مسیر جدیدی را در پیش گرفت و حالا سرمربی بارسلونا است. هواداران این باشگاه امیدوار هستند که این سرمربی، تیم‌شان را به اوج برگرداند، تیمی که فصل ناموفقی را با ژاوی تجربه کرد.

به گزارش 9صبح،سرمربیگری در بارسلونا همیشه رویای هانسی فلیک بود و او پس از سال‌ها تلاش به رویای خودش رسید.هانسی فلیک پس از نشستن روی نیمکت بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان، مسیر جدیدی را در پیش گرفت و حالا سرمربی بارسلونا است. هواداران این باشگاه امیدوار هستند که این سرمربی، تیم‌شان را به اوج برگرداند، تیمی که فصل ناموفقی را با ژاوی تجربه کرد. 

یک هفته از آغاز به کار رسمی فلیک در بارسا می‌گذرد. سرمربی آلمانی در مصاحبه جدیدش با سایت رسمی باشگاه بارسلونا، از احساسش در مورد کار کردن در این باشگاه حرف زد. 

ما می‌خواهیم همه توان خود را برای رساندن این باشگاه به سطح بعدی بگذاریم. همه کسانی که برای بارسلونا کار می‌کنند، این اشتیاق را دارند که فداکارانه برای منفعت باشگاه تلاش کنند. من و کادر فنی، می‌خواهیم بخشی از این اشتیاق و تعهد به کار باشیم، زیرا می‌خواهیم بهترین‌ها را برای این باشگاه فراهم کنیم و زمینه ساز موفقیت آن شویم.

فلیک ادامه داد:  

وقتی تصمیم گرفتم مربی فوتبال شوم، عاشق بارسلونا شدم زیرا باشگاهی بود که فوتبال شگفت‌انگیزی بازی می‌کرد، روش فوق‌العاده‌ای برای پرورش بازیکن داشت و تمام دنیا در مورد آن صحبت می‌کرد. از همان روز اول، دیدم که با احترام با آن‌ها برخورد می‌شود و این عالی بود. از آغاز دوران مربیگری‌ام، همیشه رویای مربیگری بارسا را داشتم. من فوتبال هلندی و همه چیز درباره‌ی یوهان کرایف را مطالعه کردم. چیزی که در تمرینات بارسلونا دیدم، باورنکردنی بود، آن هم به لطف لاماسیا.

منبع:طرفداری

وب گردی

    نظر شما