دورتموند در دوراهی؛یان کوتو یا رایان چرکی؟

دورتموند در دوراهی؛یان کوتو یا رایان چرکی؟

بروسیا دورتموند تاکنون پنجرۀ نقل‌وانتقالاتی خوبی در این تابستان داشته و توانسته به بیش‌تر اهداف خود دست پیدا کند.

به گزارش 9صبح،آیا دورتموند می‌تواند با وجود مشکلات مالی، به روند موفقیت‌آمیز خود در نقل‌وانتقالات ادامه دهد؟بروسیا دورتموند تاکنون پنجرۀ نقل‌وانتقالاتی خوبی در این تابستان داشته و توانسته به بیش‌تر اهداف خود دست پیدا کند. هر چند کار زنبورها هنوز در این پنجره تمام نشده است؛ اما گویا محدودیت  بودجۀ نقل‌وانتقالاتی‌شان  تبدیل به یک مانع برای آن‌ها شده است.

به گزارش بیلد؛  دورتموند  در حال حاضر سرو گیراسی با 17.5 میلیون یورو و والدمار آنتون با 22.5 میلیون یورو را جذب کرده و انتظار می‌رود انتقال  پاسکال گروس  از  برایتون  با ارزشی در حدود 8 تا 10 میلیون یورو نیز به‌زودی نهایی شود. البته اکنون با این سه خرید، زنبورها با محدودیت بودجۀ نقل‌وانتقالاتی خود روبه‌رو شده‌اند و بنابراین بدون فروش بازیکنان، تنها یک بازیکن دیگر را می‌توانند به‌خدمت بگیرند.

در هفته‌های اخیر از رایان چرکی هافبک هجومی  لیون  و  یان کوتو  مدافع راست  منچسترسیتی  به‌عنوان دو هدف اصلی دورتموند نام برده شده و همچنین گزارش‌هایی منتشر شدند که زنبورها توانستند رضایت هر دو بازیکن را جلب کنند؛ اما اکنون باید از بین این دو، یکی را انتخاب کنند. گفته می‌شود دورتموند برای جذب کوتو آماده پرداخت مبلغی در حدود 20 تا 25 میلیون یورو است و درباره چرکی، مذاکرات پیرامون رقمی در حدود 15 میلیون یورو بوده است.

منبع:طرفداری

وب گردی

    نظر شما