ستاره جدید از وینیسیوس درخواست کرد: لطفا کمکم کن!

ستاره جدید از وینیسیوس درخواست کرد: لطفا کمکم کن!

رئال مادرید و خصوصاً فلورنتینو پرز به عنوان رئیس این باشگاه در چند سال اخیر نشان دادند که علاقه زیادی به جذب ستاره‌های جوان برزیلی دارند و می‌توانند به خوبی از استعداد و پتانسیل آنها در رقابت‌های اروپایی و لالیگا استفاده کنند و حالا نوبت به اندریک رسیده است که توانایی‌هایش را در این تیم نشان دهد.

به گزارش 9صبح،اندریک از وینسیوس جونیور خواسته است که در سازگاری با شرایط رئال مادرید به او کمک کند.رئال مادرید و خصوصاً فلورنتینو پرز به عنوان رئیس این باشگاه در چند سال اخیر نشان دادند که علاقه زیادی به جذب ستاره‌های جوان برزیلی دارند و می‌توانند به خوبی از استعداد و پتانسیل آنها در رقابت‌های اروپایی و لالیگا استفاده کنند و حالا نوبت به اندریک رسیده است که توانایی‌هایش را در این تیم نشان دهد. 

این ستاره برزیلی قرار است امروز به صورت رسمی در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو و در حضور هزاران هوادار رئال مادرید معارفه شود و امیدوار است که بتواند در ۱۸ سالگی خیلی زود جایش را در ترکیب رئال پیدا کند و تحت هدایت کارلو آنچلوتی بتواند برای این تیم در زمین تاثیرگذار و درخشان ظاهر شود. 

سایت اسپانیایی رلوو خبر داده است که اندریک در تلاش است تا بتواند در سریع‌ترین زمان ممکن با شرایط بازی و زندگی در مادرید در درون و بیرون زمین سازگار شود و به همین دلیل از مدتی قبل از وینیسیوس جونیور که هم تیمی او در تیم ملی برزیل است خواسته است که به او کمک کند. این در حالی است که او صحبت‌هایی را با رودریگو هم در این باره انجام داده است. 

اندریک پس از درخشش خیره کننده در پالمیراس با پیشنهادهای بسیاری از سوی باشگاه‌های بزرگ اروپایی روبرو بود اما در نهایت به این نتیجه رسید که بهترین انتخاب برای او رئال مادرید است و حالا باید منتظر درخشش او در زمین با پیراهن این تیم در فصل آینده رقابت‌های لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا باشیم.

منبع:ورزش سه

وب گردی

    نظر شما