پیدا شدن صاحب جدید برای ریکاردو کالافیوری؛رم ۸ میلیون یورو می‌خواهد!

پیدا شدن صاحب جدید برای ریکاردو کالافیوری؛رم 8 میلیون یورو می‌خواهد!

ریکاردو کالافیوری در آستانه انتقال از بولونیا به آرسنال به ارزش تقریبی ۴۵ میلیون یورو است. تا اینجا همه چیز عادی است. همچنین پرداخت ۵۰ درصد از مبلغ فروش بازیکن به باشگاه بازل سوئیس که در زمان فروش این مدافع ایتالیایی یک سال پیش حق فروش مجدد را برای خود حفظ کرده بود، نیز طبیعی است.

به گزارش 9صبح،سه باشگاه قرار است از انتقال مدافع تیم ملی ایتالیا به آرسنال سود کنند و بین آنها اختلاف پیش آمده است.ریکاردو کالافیوری در آستانه انتقال از بولونیا به آرسنال به ارزش تقریبی ۴۵ میلیون یورو است. تا اینجا همه چیز عادی است. همچنین پرداخت ۵۰ درصد از مبلغ فروش بازیکن به باشگاه بازل سوئیس که در زمان فروش این مدافع ایتالیایی یک سال پیش حق فروش مجدد را برای خود حفظ کرده بود، نیز طبیعی است.بنابراین حدود ۲۲.۵ میلیون یورو به بازل خواهد رسید.

به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، داستان جایی جالب می‌شود که باشگاه رم پا به معادله انتقال کالافیوری به آرسنال می‌گذارد. بر اساس ادعای باشگاه رم، آنها باید حدود ۸ میلیون یورو از این انتقال به دست آورند، زیرا در زمان فروش ریکاردو کالافیوری به بازل، قراردادی در این خصوص منعقد شده بود.

داستان از چه قرار است؟

کالافیوری سال 2022، رم را به مقصد بازل ترک کرد و مبلغی حدود ۲.۵ میلیون یورو به همراه ۴۰ درصد از سود فروش بعدی او به رم پرداخت شد. یک سال بعد، باشگاه سوئیسی این مدافع را به بولونیا به قیمت ۴ میلیون یورو فروخت. از این مبلغ، ۴۰ درصد یعنی حدود ۱.۵ میلیون یورو به رم رسید. آیا داستان به اینجا ختم می‌شود؟ به گفته رم، خیر. زیرا امروز بازل از فروش کالافیوری نه تنها ۴ میلیون یورو به دست آورده، بلکه ۵۰ درصد از آنچه بولونیا به دست می‌آورد را نیز دریافت خواهد کرد. یعنی یک بخش ثابت و یک بخش متغیر. با این حال، باشگاه سوئیسی هیچ چیزی به باشگاه رم اطلاع نداده است، شاید به این دلیل که معتقد است درصد فروش مجدد فقط به بخش ثابت پرداختی تابستان قبل اشاره دارد.

موضع رم در مورد ریکاردو کالافیوری

بر اساس درک رم و با توجه به قراردادی که مدیر ورزشی وقت باشگاه یعنی پینتو در سال ۲۰۲۲ با باشگاه سوئیسی امضا کرده، آنها حق دارند ۴۰ درصد از کل درآمد بازل را دریافت کنند که شامل بخش ثابت (۴ میلیون یورو) و بخش متغیر (۵۰ درصد از فروش مجدد) می‌شود. بنابراین حدود ۸ میلیون یورو باید به ۱.۵ میلیون یورو یک سال پیش اضافه شود و در مجموع ۹.۵ میلیون یورو به باشگاه پایتخت نشین برسد. رم در حال حاضر از رفتار باشگاه بازل به شدت ناراحت است.

مبنع:طرفداری

وب گردی

    نظر شما