انتقاد کریم بنزما از رئال مادرید

انتقاد کریم بنزما از رئال مادرید

کریم بنزما به تمجید از رئال مادرید، کیلیان امباپه و وینسیوس جونیور پرداخت.

به گزارش 9صبح،اسطوره فرانسوی رئال مادرید به تمجید از هم‌تیمی برزیلی سابق خود پرداخت و او را مستحق دریافت توپ طلای 2024 نامید.کریم بنزما به تمجید از رئال مادرید، کیلیان امباپه و وینسیوس جونیور پرداخت.

تابستان سال گذشته بود که  کریم بنزما  پس از 14 سال حضور درخشان در  رئال مادرید ، به عنوان بهترین پاسور و دومین گلزن برتر تاریخ این باشگاه راهی الاتحاد عربستان شد. حال اسطوره فرانسوی کهکشانی‌ها به مادرید بازگشته تا در اردوی تابستانی الاتحاد شرکت کند.

پس از بازگشت به خاک اسپانیا، کریم بنزما پای میز مصاحبه با نشریه مارکا نشست و در خصوص مسائل مختلفی صحبت کرد که در ادامه می‌خوانید:

کیلیان امباپه

کیلیان امباپه  بازیکن فوق العاده‌ای است. می‌دانستم دیر یا زود برای رئال مادرید بازی خواهد کرد. من همیشه به این موضوع فکر کرده بودم.

وینیسیوس جونیور

وینیسیوس جونیور  می‌تواند به تنهایی شما را برنده بازی کند، اگر چه طبیعتاً هم‌تیمی‌هایش هم به او کمک می‌کنند؛ اما زمانی که رئال مادرید به وینی نیاز دارد، او بسیار خوب عمل می‌کند و به همین دلیل است که فکر می‌کنم شایسته‌ توپ طلا است. وینی همیشه در زمین تأثیرگذار است، بنابراین به نظر من بهترین گزینه برای دریافت این جایزه است.وینیسیوس جونیور نه تنها به خاطر عملکردش در این فصل بلکه به خاطر فصل گذشته و کاری که با توپ انجام می‌دهد، شایسته‌ی توپ طلا است. او یک فوتبالیست کامل است.

رئال مادرید

رئال مادرید همیشه بهترین تیم جهان است. بازیکنان می‌آیند و می‌روند، اما رئال مادرید همیشه در اوج باقی خواهد ماند. آن‌ها بهترین هستند و به اثبات این موضوع ادامه خواهند داد. تیمی را نمی‌بینم که بتواند از رئال مادرید پیشی بگیرد.

منبع:طرفداری

وب گردی

    نظر شما