ادعای رسانه ژاپنی؛تاکه فوسا کوبو به لیورپول نزدیک است

ادعای رسانه ژاپنی؛تاکه فوسا کوبو به لیورپول نزدیک است

از قرار معلوم، مذاکرات در مراحل پایانی قرار دارد و خود کوبو نیز مشتاق است تا چالش حضور در لیگ برتر انگلیس را بپذیرد.

به گزارش 9صبح،اولین خرید تابستانی لیورپول احتمالا از رئال سوسیداد خواهد آمد. احتمال انتقال تاکه فوسا به باشگاه معتبر لیورپول انگلیس وجود دارد.از قرار معلوم، مذاکرات در مراحل پایانی قرار دارد و خود کوبو نیز مشتاق است تا چالش حضور در لیگ برتر انگلیس را بپذیرد. انتظار می‌رود که هم مبلغ انتقال و هم دستمزد سالانه این بازیکن، بزرگترین قراردادهای تاریخ فوتبال ژاپن باشند.

به گزارش رسانه اسپونیچی ژاپن، نمایندگان کوبو به انگلیس سفر کرده‌اند. به نظر می‌رسد مذاکرات در مراحل پایانی  قرار دارد و ممکن است توافق به زودی حاصل شود. کوبو در ماه فوریه قرارداد خود را با رئال سوسیداد تا فوریه 2029 تمدید کرد و مبلغ انتقال او 60 میلیون یورو تقریب زده می‌شود. لیورپول انتظار دارد با پاداش، در نهایت 65 میلیون یورو هزینه کند. دستمزد ناخالص کوبو هم 15 میلیون یورو در سال برآورد شده است. 

هفت سامورایی در لیگ برتر

کوبو نیز برای پیوستن به لیورپول بسیار مشتاق است و با هدف حضور در لیگ برتر، شروع به یاد گرفتن زبان انگلیسی کرده است. به نظر می‌رسد او اکنون به سطحی رسیده است که می‌تواند مصاحبه‌های انگلیسی‌زبان انجام دهد. حضور واتارو اندو، کاپیتان تیم ملی ژاپن و هافبک لیورپول نیز یک عامل مثبت است. اگر این انتقال انجام شود، 7 ژاپنی در فصل 25-2024 لیگ برتر انگلیس حضور خواهند داشت.

منبع:طرفداری

وب گردی

    نظر شما