درآمد خاص ختافه از میسون گرینوود

درآمد خاص ختافه از میسون گرینوود

ختافه تابستان گذشته در حالی که هیچ تیمی نمی‌خواست میسون گرینوود را به خدمت بگیرد، او را جذب کرد تا ارزش دارایی منچستریونایتد حفظ شود.

به گزارش 9صبح،اسپانیایی‌ها به‌واسطه یک انتقال قرضی، به سودهای بزرگی دست پیدا می‌کنند.ختافه تابستان گذشته در حالی که هیچ تیمی نمی‌خواست میسون گرینوود را به خدمت بگیرد، او را جذب کرد تا ارزش دارایی منچستریونایتد حفظ شود.

به گزارش اتلتیک؛ باشکاه اسپانیایی به لطف بند نادری که در قرارداد قرضی  میسون گرینوود  از منچستریونایتد گنجانده شده بود، همچنان به‌واسطه این بازیکن سودهای چشمگیری را دریافت می‌کند. همانطور که سال گذشته تایید شد، ختافه قرار بود از فروش آینده گرینوود توسط شیاطین سرخ، 20% سهم داشته باشد. با این حال، مطابق یافته‌های جدید، به لطف ایده باشگاه لالیگایی، آن‌ها در انتقال‌ آینده مهاجم انگلیسی نیز سهم خواهند داشت. هفته گذشته، میسون گرینوود طی انتقالی به ارزش 26.7 میلیون پوند راهی المپیک مارسی شد. ختافه به واسطه بند یادشده، به‌راحتی 5.34 میلیون پوند را دریافت کرد. از آن‌جایی که منچستریونایتد 50% از فروش مجدد گرینوود توسط مارسی را دریافت می‌کند، 20% مبلغ احتمالی باز هم به ختافه می‌رسد. 

میسون گرینوود پس از دستگیری در ژانویه 2022 هرگز برای منچستریونایتد بازی نکرد. آخرین روز نقل و انتقالات تابستانی 2023، در حالی تیم‌‍‌های اروپایی حاضر به ریسک نبودند، ختافه برای جذب قرضی مهاجمی که به تجاوز جنسی و حمله فیزیکی متهم شده بود، اقدام کرد.

منبع:طرفداری

وب گردی

    نظر شما