آمادگی علی علیپور برای حمله به رکوردها؛اول هاشمی نسب، آخر صفر ایرانپاک

آمادگی علی علیپور برای حمله به رکوردها؛اول هاشمی نسب، آخر صفر ایرانپاک

علی علیپور 29 ساله در کارنامه خود سابقه زدن 2 گل با پا در جریان بازی، یک گل با ضربه سر و یک گل از روی نقطه پنالتی دارد.

به گزارش 9صبح،علی علیپور بعد از 4 فصل دوری در حالی به پرسپولیس برگشته است که 4 بار سابقه باز کردن دروازه تیم فوتبال استقلال را در دربی دارد.علی علیپور 29 ساله در کارنامه خود سابقه زدن 2 گل با پا در جریان بازی، یک گل با ضربه سر و یک گل از روی نقطه پنالتی دارد.

حالا علیپور با برگشتن خود به پرسپولیس امید این را دارد که در اولین دربی در فصل آینده به پنجمین گل خود برسد. در تاریخ دربی نفراتی مثل حسین کلانی، صفر ایرانپاک، مهدی هاشمی نسب، علی جباری و غلامحسین مظلومی تنها کسانی هستند که بیشتر از 4 گل در دربی زده اند و گل احتمالی علی علیپور می‌تواند رکورد او را به مهدی هاشمی نسب برساند که در تاریخ دربی 5 گل به ثمر رسانده است.

علی علی پور از وقتی که از پرسپولیس جدا شده است پرسپولیس در 9 دربی با استقلال روبرو شده است و او در این مدت این فرصت را داشت تا حتی مدعی شکستن رکورد تمام ادوار دربی باشد و با زدن 7 گل با صفر ایرانپاک بزرگ و فقید برابری کند. علیپور همین حالا مدعی کسب عنوان برترین گلزن تمام ادوار دربی است، سن و سال او و موقعیتی که در پرسپولیس امسال به عنوان مهاجم اول دارد می تواند این شانس را برای او بیشتر و بیشتر بالا ببرد.

منبع:طرفداری

وب گردی

    نظر شما