گواردیولا:آینده ادرسون مبهم است

گواردیولا:آینده ادرسون مبهم است

پیش‌فصل منچسترسیتی در آمریکا، با شکست ۳-۴ مقابل سلتیک شروع شد.

به گزارش 9صبح،سرمربی منچسترسیتی از مشخص نبودن آینده دو بازیکن تیمش خبر داد.پیش‌فصل منچسترسیتی در آمریکا، با شکست ۳-۴ مقابل سلتیک شروع شد.پپ گواردیولا، سرمربی سیتیزن‌ها در مصاحبه پس از بازی راجع به وضعیت شاگردانش و تیمش حرف‌های مهمی به زبان آورد. او از احتمال جدایی ادرسون خبر داد و در مورد وضعیت مبهم کالوین فیلیپس که تازه به تیمش برگشته، مطالبی عنوان کرد.

آینده ادرسون؟ نمی‌دانم اینجا می‌ماند یا نه. خودش باید تصمیم بگیرد. 

کالوین فیلیپس؟ باید صبر کنیم و خواهیم دید چه پیش می‌آید. او در این بازی عملکرد خیلی خوبی داشت. در مورد بقیه هم هیچ ابهامی وجود ندارد. ۸۰ درصد از بازیکنان تیم در حال ریکاوری پس از یک فصل سخت و دشوار هستند.

ریکو لوییس خارق‌العاده است و می‌تواند در فضاهای کوچک گوشه زمین عملکرد خیلی خوبی ارائه دهد. شاید پست اصلی او همان‌جا است. ریکو بسیار فعال است و از لمس اول توپ، دید داخل زمین و در کل عملکرد او راضی هستم. امروز از بازیکنان جوان و باتجربه تیم نکات مثبت زیادی دریافت کردم. کار آسانی در پیش نداشتیم، دو بازیکن باتجربه داخل زمین داشتیم و بقیه بازیکنان سن خیلی کمی داشتند. امثال باب و لوییس همیشه در سطح خوبی ظاهر می‌شوند. خوب خلق موقعیت کردیم اما مقابل حریفی قرار گرفتیم که سرعتی بود و بازیکنان با کیفیتی داشت.

منبع:طرفداری

وب گردی

    نظر شما