عکس العمل لیورپول به انتقال آرنولد به رئال مادرید

عکس العمل لیورپول به انتقال آرنولد به رئال مادرید

وقتی آرنه اسلوت در شروع تور پیش‌فصل ‌‌لیورپول در آمریکا مقابل خبرنگاران نشست با سوال‌های زیادی درباره ‌‌یک شایعه مواجه شد: آیا ترنت الکساندر آرنولد به رئال مادرید ‌‌می‌رود؟

به گزارش 9صبح،آرنه اسلوت، سرمربی لیورپول، به شایعات انتقال ترنت الکساندر ‌‌آرنولد به رئال مادرید واکنش نشان داد.وقتی آرنه اسلوت در شروع تور پیش‌فصل ‌‌لیورپول در آمریکا مقابل خبرنگاران نشست با سوال‌های زیادی درباره ‌‌یک شایعه مواجه شد: آیا ترنت الکساندر آرنولد به رئال مادرید ‌‌می‌رود؟

آرنولد با لیورپول تا سال 2025 قرارداد دارد، ولی در روزهای گذشته ‌‌شایعات زیادی درباره تمایل رئال مادرید برای جذب او منتشر شده ‌‌است. این شایعات زمانی قوت گرفت که تصاویری از او در کنار جود ‌‌بلینگام، بعد از پایان یورو منتشر شد و رسانه‌ها مدعی بودند بلینگام ‌‌سعی دارد ترنت را برای رئالی شدن قانع کند. ‌

آرنه اسلوت مقابل سوال‌های خبرنگاران درباره آرنولد مقاومت کرد، ولی ‌‌با اصرارهای آنها مجبور به واکنش نشان دادن شد و گفت: "ببینید، اگر ‌‌مجبورم کنید جواب بدهم حرف‌هایم احتمالا حوصله‌تان را سر می‌برد، ‌‌چون چیزی جز آنچه در شش هفت سال گذشته از لیورپول ‌‌شنیده‌اید از من نخواهید شنید. ‌درباره بازیکنی که قرارداد دارد ‌نمی‌شود در نشست خبری صحبت کرد، ولی البته می‌دانم شما این ‌موضوع را رها نخواهید کرد. خلاصه این را بگویم که جواب‌تان منفی ‌است، من نگران نیستم". ‌

با وجود اینکه اسلوت وانمود کرد نشان بدهد که درباره آینده ترنت ‌الکساندر آرنولد نگرانی ندارد ولی رسانه‌های نزدیک به لیورپول ‌می‌گویند در باشگاه بابت ترنت نگرانی وجود دارد. در لیورپول ‌هیچکس نیست که دوست نداشته باشد این پسر 25ساله که از ‌کودکی در باشگاه بزرگ شده سال‌های سال پیراهن قرمز را به تن کند. ‌ولی اگر پیشنهادی واقعی از رئال مادرید برسد، هیچ فوتبالیستی در ‌دنیا نمی‌تواند مقابل آن مقاومت کند و این برای کسانی که آرنولد را ‌دوست دارند و او را لیورپولی می‌خواهند نگران‌کننده است.

منبع:ورزش سه

وب گردی

    نظر شما