اخطار بازیکنان اتلتیک بیلبائو به نیکو ویلیامز؛اوضاع بارسلونا وخیم است!

اخطار بازیکنان اتلتیک بیلبائو به نیکو ویلیامز؛اوضاع بارسلونا وخیم است!

بازیکنان اتلتیک بیلبائو به نیکو ویلیامز بابت وضعیت اقتصادی بارسلونا هشدار دادند.

به گزارش 9صبح،آیا وضعیت مالی بهتر تیمی چون پاری سن ژرمن، مسیر ستاره اتلتیک بیلبائو و تیم ملی اسپانیا را عوض خواهد کرد؟بازیکنان اتلتیک بیلبائو به نیکو ویلیامز بابت وضعیت اقتصادی بارسلونا هشدار دادند.

جرارد رومرو، خبرنگار مطرح کاتالان گزارش داده است که برخی از بازیکنان تیم اتلتیک بیلبائو،  نیکو ویلیامز ، ستاره جوان این تیم را تحت فشار قرار داده‌اند تا او را از وضعیت مالی بغرنج و مشکلات ثبت‌نام بازیکنان جدید در باشگاه  بارسلونا  آگاه سازند. به نظر می‌رسد این بازیکنان نگران آینده شغلی ویلیامز در صورت پیوستن به بارسلونا هستند. آن‌ها معتقدند مشکلات مالی و ثبت‌نام بارسا می‌تواند بر فرصت‌های رشد و پیشرفت ویلیامز تأثیر منفی بگذارد.

از سوی دیگر، نیکو ویلیامز  یک مشتری جدی به نام پاری سن ژرمن  دارد. پس از جدایی کیلیان امباپه، پی‌اس‌جی به دنبال جانشین ایده‌آلی برای او است و ویلیامز 22 ساله مورد پسند سران باشگاه فرانسوی قرار گرفته است. اگر چه خوان لاپورتا با اطمینان از  توانایی بارسلونا برای جذب نیکو ویلیامز  گفته، اما در صورت  برطرف نشدن مشکلات مالی  کاتالان‌ها، ممکن است مسیر ستاره جوان تیم ملی اسپانیا تغییر کند و ناگزیر راهی تیم دیگری مثل پاری سن ژرمن شود.

نشریه اسپورت نیز چندی پیش گزارش داده بود تصمیم به جذب ویلیامز تبعاتی نیز به همراه دارد. این احتمال وجود دارد که ویلیامز تنها خرید بارسلونا در این تابستان باشد. مشکلات مالی عمیق بارسلونا بر کسی پوشیده نیست. در واقع، وضعیت وخیم مالی باشگاه به حدی است که احتمالاً برای نهایی کردن انتقال ویلیامز نیاز به دریافت وام خواهد داشت. با وجود این چالش، مدیریت باشگاه مصمم به جذب این بازیکن جوان است و قصد دارد با بررسی دقیق بودجه باقیمانده، امکان جذب بازیکنان دیگر را نیز بررسی کند. علاوه بر این، مدیریت باشگاه از این موضوع هم آگاه است که در صورت نهایی شدن انتقال ویلیامز، بدون فروش‌های بزرگ، امکان جذب بازیکن جدید دیگری وجود نخواهد داشت.

منبع:طرفداری

وب گردی

    نظر شما