بایرن مونیخ و پیشنهاد دوم برای جذب یوناتان به بایرلورکوزن

بایرن مونیخ و پیشنهاد دوم برای جذب یوناتان به بایرلورکوزن

بایرن مونیخ پیشنهاد خود برای یوناتان تا را افزایش داده است.

به گزارش 9صبح،پر افتخارترین تیم تاریخ بوندسلیگا، تلاش دوباره‌ای برای جذب مدافع میانی تیم ملی آلمان انجام داده است.بایرن مونیخ پیشنهاد خود برای یوناتان تا را افزایش داده است.

به گزارش نشریه کیکر، تا همین اواخر گفته می‌شد انتقال یوناتان تا از بایرلورکوزن به بایرن مونیخ به شدت بعید است. باواریایی‌ها پس از پیشنهاد اولیه خود که هفته‌ها پیش به تیم برنده دوگانه ارائه شده بود، پیشنهاد دومی ارائه ندادند. این موضوع در کنار اظهارات اخیر اولی هونس، مبنی بر اینکه تا زمانی که یک، دو یا حتی سه بازیکن فروخته نشود، بازیکن جدیدی خریداری نخواهد شد، تصویر کاملی از وضعیت را ارائه می‌داد.

اما حالا اوضاع دگرگون شده است. بایرن اکنون پیشنهادی به طرف مقابل ارائه کرده که فراتر از ۲۰ میلیون یورو است. پس از پیشنهاد اولیه ۱۸ میلیون یورویی به علاوه دو میلیون یورو پاداش، مونیخی‌ها اکنون چند میلیون یورو دیگر به این مبلغ اضافه کرده‌اند. در حال حاضر ۲۰ میلیون یورو مبلغ ثابت و پنج میلیون یورو دیگر به عنوان پاداش به عنوان پیشنهادی از سوی تیم سوم فصل گذشته بوندس‌لیگا، مطرح شده است.

بعید است که این بسته پیشنهادی بتواند لورکوزن را متقاعد کند تا به مدافع اصلی خود که در یورو ۲۰۲۴ نیز بازیکن ثابت تیم ملی بود، اجازه جدایی دهد. اما حداقل حرکتی از سوی تیم مونیخی انجام شده است که ثابت می‌کند آن‌ها به هیچ وجه از جذب تا منصرف نشده‌اند. 

این مدافع ۲۸ ساله که قراردادش با لورکوزن تا پایان ژوئن ۲۰۲۵ اعتبار دارد و هیچ تمایلی به تمدید قرارداد با باشگاه فعلی خود ندارد، همچنان به انتقال به بایرن مونیخ علاقه‌مند است.

منبع:طرفداری

وب گردی

    نظر شما