رئال مادرید و آلفونسو دیویس و توافق تا تابستان ۲۰۲۵؛به برنابئو بیا!

رئال مادرید و آلفونسو دیویس و توافق تا تابستان 2025؛به برنابئو بیا!

رئال مادرید برای جذب یکی از بهترین مدافعان چپ دنیا تا سال 2025 صبر می‌کند.

به گزارش 9صبح،بایرن مونیخ و دیویس توافقی برای تمدید قرارداد ندارند و انتظار می‌رود با پایان قرارداد بازیکن در ژوئن ۲۰۲۵، همکاری آن‌ها خاتمه یابد. رئال مادرید  برای جذب یکی از بهترین مدافعان چپ دنیا تا سال 2025 صبر می‌کند.

نشریه اسپانیایی  آاس  خبر هیجان‌انگیزی از برنامه‌های آینده رئال مادرید منتشر کرده است. طبق گزارش منابع این نشریه، رئال مادرید و  آلفونسو دیویس  تصمیم گرفته‌اند انتقال این بازیکن به این تیم اسپانیایی تا تابستان 2025 به تعویق بیفتد. این تصمیم در پی درخواست‌های مالی بالای بایرن مونیخ اتخاذ شده است. مشکل اصلی در این انتقال، مبلغ هنگفت پیشنهادی بایرن مونیخ برای فروش دیویس است.

با وجود اینکه قرارداد دیویس با  بایرن مونیخ  تنها یک سال دیگر است اما این باشگاه آلمانی بیش از 50 میلیون یورو برای فروش او درخواست کرده است. در ماه‌های اخیر، مذاکرات بین دیویس و بایرن مونیخ به شدت تیره و تار شده است. بایرن مونیخ حتی پیشنهادی بسیار جذاب برای تمدید قرارداد به دیویس ارائه کرد که دستمزد سالانه 14 میلیون یورویی داشت. با این حال، تمایل زیاد دیویس برای پیوستن به رئال مادرید باعث ایجاد اختلاف بین او و مدیریت بایرن شده است. این تنش در ماه‌های گذشته به وضوح قابل مشاهده بوده است.بایرن مونیخ آماده است تا قرارداد دیویس را به پایان برساند

در ماه مارس، مدیریت بایرن مونیخ به دیویس اولتیماتوم داد که باعث ایجاد ناامیدی بیشتر او شد. ندال هوسه، مدیر برنامه‌های دیویس، نسبت به این وضعیت ابراز نگرانی کرد و خواستار تصمیم‌گیری در پایان فصل شد تا همه چیز روشن‌تر شود. از آن زمان تاکنون، رابطه بین دیویس و بایرن مونیخ پیچیده‌تر شده است. اگرچه در برخی مقاطع به نظر می‌رسید که توافقی حاصل شود، اما در نهایت بایرن پیشنهاد وسوسه‌انگیز خود را پس گرفت و به وضوح اعلام کرد که دیویس باید قرارداد خود را به پایان برساند تا بتواند به صورت آزاد از این تیم جدا شود.

از سوی دیگر، رئال مادرید حاضر است حدود 35 میلیون یورو برای انتقال دیویس هزینه کند. برای حل این مشکل، رئال مادرید و دیویس توافق کردند که انتقال او تا سال 2025 به تعویق بیفتد. این توافق برای هر دو طرف رئال و دیویس سودمند خواهد بود. دیویس بدون پرداخت هیچ مبلغ انتقالی به مادرید خواهد رفت، شبیه به انتقال اخیر  کیلیان امباپه  و در عوض پاداش خوبی به عنوان پاداش امضای قرارداد دریافت خواهد کرد.

این برنامه به رئال مادرید اجازه می‌دهد تا مبلغ قابل توجهی را صرفه‌جویی کند که برای تمدید قرارداد بازیکنان، به ویژه فرلان مندی، بسیار مفید خواهد بود.

منبع:طرفداری

وب گردی

    نظر شما