انتقاد مدیرعامل گل گهر سیرجان درباره محمدرضا اخباری

انتقاد مدیرعامل گل گهر سیرجان درباره محمدرضا اخباری

محمد اسفندیارپور، مدیرعامل گل‌گهر سیرجان در خصوص علاقه پرسپولیس به محمدرضا اخباری صحبت هایی را عنوان کرد.

به گزارش 9صبح،مدیرعامل نماینده سیرجان در لیگ برتر موضع دروزاه‌بان تیمش را در برابر پیشنهاد تیم بزرگ پایتخت اعلام کرد.محمد اسفندیارپور، مدیرعامل گل‌گهر سیرجان در خصوص علاقه پرسپولیس به محمدرضا اخباری صحبت هایی را عنوان کرد.

پرسپولیس بعد از جدایی علیرضا بیرانوند از تیمش به شدت به دنبال گزینه ای مناسب برای جایگزینی اوست و از محمدرضا اخباری به عنوان یکی از این گزینه ها یاد می شود هرچد  مهدی تارتار در مصاحبه ای صراحتا اعلام کرد که محمدرضا اخباری فروشی نیست  و محمد اسفتدیارپور مدیرعامل گل گهر سیرجان هم در مصاحبه ای گفت:

اخباری مشخصا به ما نگفت دوست دارد برود. طبیعی است در فصل نقل و انتقالات پیشنهادهایی مطرح می‌شود و مدیر برنامه‌ها نیز تحرکاتی انجام می‌دهند اما ما از همان ابتدا تکلیف‌مان با اخباری روشن بود و نمی‌خواستیم به او اجازه جدایی بدهیم.

او افزود:

فروش بازیکن هم حدی دارد. درمورد فروش اخباری برای ما محدودیت وجود داشت؛ چراکه جایگزین مناسبی برای او نداشتیم. ازطرفی اهمیت پست دروازه‌بان به حدی است که نمی‌توانستیم ریسک کنیم. پرسپولیس برای جذب او به ما نامه زد و ما جواب‌شان را رسما دادیم و من هیچ‌وقت با درویش در این مورد صحبت نکردم. از روز اول نظر تارتار روی اخباری مثبت بود.

اسفندیارپور در نهایت گفت:

فرعباسی هم تنها در صورتی گزینه ما بود که اخباری از نظر ذهنی ترجیح بدهد در گل‌گهر نباشد. از طرفی فرعباسی هم با ملوان قرارداد داشت و نمی‌توانستیم با او مذاکره کنیم. ضمن اینکه ملوانی‌ها شرایط را روی یکی دو بازیکن ما طوری طراحی کردند که متوجه شدیم فضای همکاری وجود ندارد.

منبع:طرفداری

وب گردی

    نظر شما