لو رفتن خرید بعدی گل‌گهر

لو رفتن خرید بعدی گل‌گهر

نیم فصل دوم لیگ بیست و سوم برای سیروس پورموسوی و آبی‌پوشان خوزستانی با خرید چند بازیکن همراه بود که نقش مهمی در حفظ سهمیه لیگ برتری ایفا کردند و حالا یکی از این بازیکنان مورد نظر باشگاه گل‌گهر قرار گرفته است.

به گزارش 9صبح،مدیران باشگاه گل‌گهر در تلاش برای جذب مدافع میانی فصل گذشته استقلال خوزستان هستند.نیم فصل دوم لیگ بیست و سوم برای سیروس پورموسوی و آبی‌پوشان خوزستانی با خرید چند بازیکن همراه بود که نقش مهمی در حفظ سهمیه لیگ برتری ایفا کردند و حالا یکی از این بازیکنان مورد نظر باشگاه گل‌گهر قرار گرفته است.

عثمان اندونگ که در نیم فصل دوم یکی از نفرات برتر استقلال خوزستان بود و سه گل حساس هم برای تیمش مقابل ملوان، مس رفسنجان و صنعت نفت آبادان به ثمر رساند حالا مورد توجه باشگاه گل گهر قرار گرفته و مهدی تارتار امیدوار است بتواند در اردوی ترکیه این مدافع 24 ساله سنگالی را نیز همراه با سایر بازیکنان در کنار خود داشته باشد.

اندونگ که به واسطه ویژگی شخصیتی برونگرای خود خیلی زود به بازیکنی محبوب در جنوب ایران تبدیل شد، سابقه بازی در لیگ آرژانتین و اروگوئه را هم دارد و باید دید سرنوشت انتقال او به گل گهر چطور رقم خواهد خورد.

منبع:ورزش سه

وب گردی

    نظر شما